náhledy
Zahájení provozu veřejné dopravy na provizorním Janáčkově mostě přes Vltavu
Autor: Dopravní podnik hlavního města Prahy
Snímek z pražské Maiselovy ulice dokazuje, že již v únoru 1939 začaly první sondáže pro budoucí podzemní dráhu
Autor: Khamoro, ČTK
Vize stanice metra Radnice (zhruba u dnešní Staroměstské) z roku 1941. Připomíná obdobné stanice v Paříži či Madridu
Autor: Dopravní podnik hlavního města Prahy
Vize stanice metra Muzeum z roku 1941. Připomíná obdobné stanice v Paříži či Madridu
Autor: Dopravní podnik hlavního města Prahy
Výkres z června 1939 navrhující úpravu křižovatky u Čechova mostu, kde měl být přerušen úsek tunelu pod Letnou
Autor: Dopravní podnik hlavního města Prahy
Modernizace kladenské tratě, kterou Praha nyní zažívá, byla v plánu již před více než 80 lety
Autor: Správa železnic
Rozhodnutí vybudovat podzemní dráhu padlo 22. listopadu 1938. Správní rada Elektrických podniků se usnesla, že jako první bude zřízena trať od Národního muzea na Letnou. Záměr zhatila německá okupace a druhá světová válka
Autor: Dopravní podnik hlavního města Prahy
Telegraf, 22. listopadu 1938
Autor: Dopravní podnik hlavního města Prahy