Diskuze
Školáci chtějí mluvit do tajené přípravy osnov. Reálný dopad jejich připomínek je ale ve hvězdách
Děkujeme za pochopení.
Chlapeček, hlavu plnou levicových ideálů, stávky za lepší klima a toho jak jde vytvářet jeste lepší EU...
Já si říkal, že nejakej pravičáckej synek by mediální prostor nedostal, ale takovýto příkladný mladý, perspektivní lepšočlovíček, to je jiná... :(
Sebelepší vzdělávací plán vám neudělá ze špatného kantora Komenského.
Já už jsem v klidu, junior maturuje a jde výš, ale některé bitvy s kravkami na základce byly výživné.
Do škol patří získávání užitečných vědomostí a dovedností, kázeň, disciplína a také, v případě potřeby, rákoska. Hloupí a rozmazlení smradi bez mantinelů a užitečných znalostí, to je konečná. Převálcuje nás Čína a další země, ve kterých platí racionální uvažování, a neživí zbytečné parazity.
... že se už nebudou muset biflovat skloňování zájmen jenž a tentýž. Takže, paní redaktorko, zaskočte občas do ZŠ. Člověk SE nebifluje, ale bifluje(šprtá) něco, třeba vzorečky. A opravdu snad není nutné biflovat skloňování zájmen. On je to mateřský jazyk a normální dítě jím hovoří dříve, než začne studovat střední školu.
K. Novák 181
Co jim brání si potřebné vědomosti získat mimo školu. Škola je nemůže naučit vše.
J. Kotala
Zlaté osnovy. Vzdělávací programy přinesly jen anarchii a parazity co se na to nalepily a vysávají školství. Na školství je nalepeno tolik organizací, ústavů, neziskovek, vykuků atd., že to nejde uhlídat.
Ještě by měli ve školách prosadit hodinu správného kouření marihuany. Nebo jak správně brát drogy. Na co nějaká Matika čeština Chemie Fyzika...nebo nějaké potřebné obory.
"mnohé skupiny spolu navzájem nekomunikují". Hlavně, že jsou ty skupiny plné odborníků. Bybo by asi zajímavé se podrobněji podívat , na co jsou členové těch skupin "odborníci". Podle mne je totiž největším odborníkem nikoliv učitel či úředník ministerstva školství, ale absolvent v praxi. Ten nejlépe ví, co jej ve škole učili špatně, co málo a co naopak moc. Ví, co mu v praxi chybí. To žádný, výše zmíněný "odborník" v pracovní skupině neví, protože nemá ani tušení, s čím se absolventi v praxi setkávají. Jsou to zase jen a jen "odborníci", úředníci a učitelé, kterým zase jen jiní "odborníci" řekli, co a jak mají učit.