Vstupenky na zápasy Plzně se na internetu objevily prakticky ihned po zahájení předprodeje. "Lidé zkoušeli lístky na Ligu mistrů vyhledávat již od začátku září, vrchol vyhledávání byl 12. září, tedy den po zahájení předprodeje vstupenek. V současné době evidujeme na Aukru desítky nabídek na prodej vstupenek na některý z plánovaných zápasů," uvedla mluvčí serveru Michaela Papežová. Většina lístků se podle ní zatím pohybuje v rozumné cenové hranici.
Při odhalování překupníků nebo podezřelých nabídek Aukro úzce spolupracuje s vedením plzeňského fotbalového klubu. "Nabídky bedlivě sledujeme a ty s nepřiměřeně vysokou cenou ihned stahujeme. Respektujeme rozhodnutí klubu, který s předprodejem vstupenek za přehnaně vysoké ceny nesouhlasil," dodala Papežová.
"Nesnažíme se zabránit obecně předprodeji vstupenek - je faktem, že v realitě klubového prodeje ve formě balíčků mohou mít fanoušci relevantní důvody k absenci na některém domácím zápase a prodej lístku přes internet je jednou z legitimních variant. Chceme pouze ztížit situaci těm, kteří si vstupenky nakupovali s jasným účelem osobního obohacení," uvedl mluvčí Viktorie Plzeň Pavel Pillár.
Stejná situace byla předloni, kdy Plzeň hrála Ligu mistrů poprvé. Tehdy stál nejdražší lístek nabízený na internetu k prodeji na zápas Plzeň - Barcelona 10.000 korun. I tato vstupenka však byla z prodeje stažena. Ceny balíčků vstupenek na letošní utkání Plzně s Manchesterem City, Bayernem Mnichov a CSKA Moskva se pohybovaly v rozmezí 3400 až 8000 korun. Poptávka ale převyšuje nabídku.
Prodej vstupenek na internetu není jen záležitostí sportovních odvětví. Historicky nejdražší prodaný lístek na Aukru byl Skybox na koncertě zpěvačky Madonny v pražské O2 areně, který se vydražil za 800.000 korun.