Diskuze
Češi se v EU dostali mezi silniční elitu
Děkujeme za pochopení.
kvet
bezpecnost
to je dobre jen tak dal tak ty novy predpisi byli prece jen k necemu dobry
Pako
KATERINA ZASE ZVANI NESMYSLY
Opravdovou situaci na silnicich lze zjistit porovnanim poctu umrti a poctu najetych kilometru. A to potom vypada nehodovost v CR uplne jinak, je velice vysoka. Mluvit o ceskych ridicich jako o ELITE MUZE JENOM HLOUPE JELITO .
malyj
Další skandál TV Nova
Další skandál TV Nova
http://www.novanaspodvedla.cz/" target="_blank" rel="nofollow">http://www.novanaspodvedla.cz
Ashanius
Re: Další skandál TV Nova
Hele Type,
jak tohle souvisi s clankem? Neni spamovani tohohle po vsech diskuzich nahodou porusenim tve smlouvy s poskytovatelem internetu?
jasánek
Cílový stav je čistá nula
Cílový stav je čistá nula.
Začít by se mělo likvidací opakovaně havarujích řidičů (20 procent řidičů způsobuje 80 procent nehod).
Statistika se skokem zlepší a v Evropské unii z nás budou komisaři na mrtvici.
MRKEW
Europrotektorát
„Česká republika je dobrým žákem letošního roku. Zachránili jste jeden život ze čtyř, což je velmi dobrý výsledek,“ okomentoval statistiku eurokomisař pro dopravu Jacques Barrot.
Za to my ponížení občané českého Europrotektorátu děkujeme Říši, velkému Vůdci .... CCCP, J.V. Stalinovi, ... EU a jejímu Velkému Komisaři... že jsme tak dobří žáci... že EU zachránila naše životy....že můžeme dýchat vzduch, který by jak známo bez péče EU neexistoval.... prostě další další drzé hulvátství těchto arogantních velkopanských eurolůmpů.
(°_°)
silniční elita?
Asi klika odněkud ( nejspíš z konečníku - se snad říká správně česky), náhodou se nekontrolovalo a neporovnávalo chování řidičů, to by ti čeští s přehledem vedli. ve sprosťárnách a bezohlednosti.
Mirek od lesa
EU a kvalita silnic
U nás byly už kupodivu v r. 1989 relativně slušné silnice v porovnání třeba s r. 1969, kdy se kličkovalo mezi dírami i na hlavních tazích. To se ještě značně zlepšilo po vstupu do EU, takže dnes není takového propastného rozdílu při přejezdu hranic, jako tomu bývalo.
Takové silnice by mohly být bezpečné, pokud ovšem řidiči nepodlehnou pokušení a nepromění silnici v závodní dráhu. Na to máme policii, která musí dohlédnout.
Nejhorší silnice, které jsem letos zažil, má Polsko, při přejezdu z Zwickau do Wroclawi jsem vjel na zvlněné a rozbité silnice, které byly už při 60 nebezpečné a to i na vnitřním okruhu ve Wroclawi, tam bylo těžké, najít trasu, abych neutrhl spoiler. To se samozřejmě pozná i na statistice nehod.
Další katastrofa bylo Slovensko, kde i D1 má plno výtluků, přes Bratislavu potřebujete skoro 2 hodiny přes neuvěřitelné silnice. V Maďarsku se stav silnic také nedá s našimi srovnat.
Máme všechny předpoklady k tomu, aby se nehodovost trvale snížila, podaří-li se přinutit řidiče aby dodržovali současné předpisy. Další zlepšování silniční sítě nesmí být doprovázeno zvyšováním rychlosti. Stavební úpravy jako kruhový objezd přispějí k bezpečnosti pouze tehdy, když si i čeští řidiči zvyknou na správný průjezd. Bohužel, nejméně polovina českých řidičů vjíždí bez ohledu na vozidla, nacházející se už na okruhu signalizují už při vjezdu, zapomenou signalizovat při výjezdu, je to div, že se tam nestává více nehod.
Ada
Tak už mám na své Š100 vzadu křídlo,...
vpředu xenony, tmavý skla, celý to mám fplynu a fmetle, pohoda. Nevíte náhodou, kdo by mi do toho ještě namontoval érbegi a ábéesko??