Diskuse k článku: Čína následuje Turecko a Irsko. Tři přední čínské aerolinky chtějí odškodné za problémy s boeingy

Diskuse uzavřena, nelze přidávat příspěvky

  • Příspěvků: 13
  • Poslední: 22.5. 2019 16:06
  • Řadit dle: vláken
  • času vložení
J. Denemark 22.5.2019 15:37

Kdyby si čínští soudruzi kupovali v rámci internacionální pomoci osvědčené ruské stroje, nemuseli by řešit problémy s prohnilým US Boeingem.)

J. Nový 22.5.2019 15:31

Vy na nás s Huawei, my na vás Boeingem!

J. Petr 22.5.2019 15:03

Najdeěte naahé ženy ve vašem městě zde : nome.ga/nahe

J. Šejnoha 22.5.2019 14:51

Logicky by měly zažalovat Boing všechy poškozené společnosti.

VW platil v USA stamiliardy Euro za, víceméně nevinný, podvod s emisemi. Nikdo kvůli tomu nezemřel ani nikomu nevznikly žádné měřitelné ztráty.

J. Jonák 22.5.2019 12:15

Podle některých tak bohatá, vyspělá a následování vhodná země jako je Čína a ona používá americká letadla? Výrobek svého úhlavního rivala? To je divné?;-)

M. Vaněk 22.5.2019 12:26

Jste pomýlen propagandou, že rivalství USA a Číny je "symetrické". Není. Když totiž USA někoho napadnou a ten druhý se vyděšeně a nerad brání, tak média nenapíšou popravdě, že USA jsou agresor. Napíšou, že "USA a Čína jsou rivalové a že mají spory". Dokonce občas napíšou, že se vede "Čínsko - americká" obchodní válka.

M. Hájek 22.5.2019 12:47

Možná jste si nevšiml, že svět se dosud globalizoval. I když díky lidem jako Trump začíná opačný proces -- deglobalizace. Boeing je sice americké letadlo podle místa konečného sestavení, ale opravdu v USA vyrobeného je v něm málo. Sám Boeing většinu částí letadla kupuje od někoho nebo nechá vyrábět podle svého návrhu (nebo i designovat) někde ve světě. Např. v Rusku -- kde Boeing zaměstnává mnoho inženýrů ve výzkumných centrech. Říká se tomu cost cutting, ale vedlo to ke ztrátě kompetence. V USA už nemohou inženýry nahradit, nejsou a jsou moc drazí. To samé se o něco dřív stalo slavnému americkému autoprůmyslu. Kde je dnes GM, Chrysler, a nakonec i Ford. Všichni v problémech.

J. Křivan 22.5.2019 13:58

Pane Hájku správně, pokud se nemýlím motory jsou ze společného francouzsko-amerického podniku a jejich titanové součástky se vyrábí pro změnu v Německu.

O. Ondřej 22.5.2019 11:17

Nevím, ale zdá se mi tenhle článek zbytečný. Samozřejmě že musí zaplatit Boeing "nemalé" škody které způsobil.

J. Křivan 22.5.2019 14:01

Pane Ondřeji, článek určitě není zbytečný, ukazuje že když se všechny náklady sečtou může to pýchu amerického průmyslu položit. A to bych jim nepřál.

J. Šejnoha 22.5.2019 14:56

USA se také "nemazaly" s VW v případě dieselgate.

A to nikdo nezemřel ani nikom nevznikly měřitelné ztráty.

J. Křivan 22.5.2019 16:06

Oni ty náklady poté přesunou stejně na nás.

M. Vaněk 22.5.2019 9:49

I toto je důvod preventivní zvýšené agrese americké obchodní války. Chtějí směňovat průšvih Boeingu za to, že zatáhnou nabité kanóny. Jako každí piráti.

Premium

Gott šel měsíc před smrtí do Archivu bezpečnostních složek. Měl čisté svědomí, říká Špátová

Dokumentarista Olga Malířová Špátová. | na serveru Lidovky.cz | aktuální zprávy

Ten titulek musím hned opravit, protože Olga Špátová s Karlem Gottem prožila vlastně roky dva. Už před deseti lety, k...

Premium

Audioknížka o životě Jeana-Paula Belmonda, vyprávěná Jiřím Krampolem. Zcela zdarma

Belmondo Mých tisíc životů | na serveru Lidovky.cz | aktuální zprávy

Jiří Krampol daboval Belmonda ve 28 filmech a jeho hlas je tak s tímto hercem téměř neoddělitelně spojen. Stylově tedy...

Premium

Červenobílý život na hraně. Čína se zlobí, Tvrdík i celá Slavie trnou

ilustrační snímek | na serveru Lidovky.cz | aktuální zprávy

Žádná legrace to není. Aspoň pro slávisty určitě ne. Sám prezident republiky naznačil, že do slavného fotbalového klubu...