Úterý 28. května 2024, svátek má Vilém
  • Premium

    Získejte všechny články mimořádně
    jen za 49 Kč/3 měsíce

  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

Lisabon už čeká jen na souhlas ČR a Švédska

Italská poslanecká sněmovna dnes schválila smlouvu o Evropské unii, která předpokládá reformu unijních institucí po rozšíření unie na východ. Aby dokument vstoupil v platnost, potřebuje souhlas všech zemí EU. Brusel očekává, že smlouvu potvrdí i poslední dvě země, a to Česko a Švédsko. Irsko, které už Lisabon jednou odmítlo, prý najde řešení, až smlouvu ratifikují všechny ostatní státy.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

xxx

4. 8. 2008 10:52
Jo Jo

využívat výhody je samozřejmost,ale něco podpořit,i když za cenu sebeomezení(omezovat se budou všichni),tak to už je u nás neskutečný problém;-)

0 0
možnosti

Leon

5. 8. 2008 15:33
Re: Jo Jo

Podpisem Lisabonské smlouvy si jednotlivé státy pŕehazují výhybky na společnou kolej -

je už na čase vytvořit federální a silné evropské impéŕium -

samozřejmě to bude znamenat, že politické rozhodování se přenese na evropský parlament ( t.j. asi  na 1 milion obyvatel regiónu 1 poslanec) -

je samozřejmé, že se to národním buržujům nemůže líbit, jelikož přijdou o vliv a tím i o svoje koryta, neboť veškeré fyzické řízení si budou obstarávat orgány regiónů samyVV

0 0
možnosti

humr

3. 8. 2008 22:40
Re: odkaz na clanek o lisabonu. kritika:-))

Bohata? Spíš chudá. Ten skydrím asi čerpá z místního tisku, má vyhraněný, extremní názor, takovej jakej se dá lehce aplikovat na všechno a na všechny. Jednoduchej, ideologickej, nepoužitelnej. Bojovník s politickou nekorektností ,který ovšem četl Machiavelliho. to by mohlo stačit:-).  Ale na druhou stranu je dobře že se zamýšlí mistr bez znalostí souvislostí a historie, lepší než nic, zájem o hlubší poznání možná časem přijde . . . . .;-)

0 0
možnosti

Josef K.

31. 7. 2008 18:52
Je zajímavé, že za dob normalizace, zdá se, drtivá většina

obyvatel podporovala režim, chodila na průvody, kšeftovala s ruskými vojáky.  A dnes, když mají šanci být opravdu svobodní, si pletou EU se svým tehdejším milovaným chlebodárcem, tím pravoslavným bohem konzumu škoda 120 z Mototechny a dvojice párků s pravým českým pivem. Bylo by, myslím rozumé, aby tato země vystoupila z EU a stala se součástí Ruské federace. Byl by to nezvratný krok, mnoho občanů by však poté hledalo východisko v emigraci do nenáviděné EU. Po čase by snad tato země byla opět kolonizována Západem, snad. 

0 0
možnosti

Dip

1. 8. 2008 8:34
Re: Je zajímavé, že za dob normalizace, zdá se, drtivá větši

No nevím, jestli někdo míří nalevo tak je to EU. Její systém silně připomíná RVHP. Co se týká schválení, tak je jasné že si to nepřeje většina obyvatel EU, protože tam kde proběhlo referendum tak byla ústava zamítnuta (ústavou to nazývám úmyslně, smlouva se z toho udělala jen proto, aby ji nemuseli vlády dávat do referenda). Je dost pravděpodobný, že by ve francii L. smlouva nebyla referendem schválena ani teď. Lidi nejsou úplně blbý dokonce ani francouzi ne a Sarkozy je obešel.

0 0
možnosti

IDOL

31. 7. 2008 18:52
PSEUDOPROFESOR USILUJE O VYSTOUPENÍ ČR Z EU?

PS ..... POKUD ANO, TAK JEDNÁ RACIONÁLNĚ!!Rv;-D(Y)>-

0 0
možnosti

ok

31. 7. 2008 17:59
Proč to schvalovat?

Jednak to ještě neschválil ÚS v Německu a nevím, co se schvaluje, když to je už jednou odmítnuto. A´t se ten mrňavý, rádobyfrancouzský šašek třeba po..re.

0 0
možnosti

Lupus

31. 7. 2008 17:55
Jako

v RVHP!!Pouze s větší vyčůraností;-D V Bruselu je to samý levičák a podle toho to bude vypadat. Z nových členů v východního bloku 100%. Máme se na co těšit.:-(

0 0
možnosti

Mike

31. 7. 2008 17:41
TO se mi snad jenom zda

Naprosto zavadejici..  Smlouvu neschvalilo irsko v refendu, tak dete dopice evropska svoloci ;-D

0 0
možnosti

Ghost Dog

31. 7. 2008 17:36
Lisabon už čeká jen na souhlas ČR a Švédska

..a co se pak stane?.vlítnou do Irska spojenecká vojska EU, aby potlačili kontrarevoluci a začnou normalizovat irskou společnost?.co není v Bruselu byrokratům na irském NE jasné, to N, nebo to E?.nebo to bude poslední loučení s mrtvou milenkou?.co asi tak chtějí udělat s odstředivými tendecemi ve Španělsku, nebo Belgii?.a proč znělo doporučení (poručení) Bruselu ignorovat referenda a schvalovat jen parlamenty?..

..po Rakousko uherském mocnářství nás nechali socialisti  (němečtí) dvacet let vydejchnout, po šesti letech nás nikdo ani vydejchnout nenechal a hned tu byli komunisti, když už se nám jakž takž podařilo je zbavit přímé moci, nechali nás soudruzi socialisti z EU zase vydejchnout těch dvacet let..inu, socialistickou EU si pozvracet nedáme...

0 0
možnosti

šakal

31. 7. 2008 17:40
...No ba!...

...Bohužel...  :-(

0 0
možnosti

nn

31. 7. 2008 17:06
najde reseni?

Irsko prece uz naslo reseni v referendu, tak co by jeste melo hledat? Eurokrati jsou jako sveho casu mototechna, muzete si vybrat jakoukoli barvu auta, pokud to bude bila.

0 0
možnosti

šakal

31. 7. 2008 17:09
Chi, chi, chi...

...R^

On to sice kdysi říkával Ford o svém černém modelu "T", ale ta normalizační Mototechna mi k té EU pasuje charakterem nějak mnohem líp ;-D

0 0
možnosti

šakal

31. 7. 2008 16:57
Nevím, na co čeká "Lisabon",...

...ale pokud měla redakce Lidových novin na mysli ten přejmenovaný podvod dříve zvaný euroústava, tak ten už nečeká na nic - kromě to, že na něj čeká prach historických archivů.

Irské NE totiž znamená pro mocichtivé darebáky ze zahraničí a jejich zbabělé domácí následovníky, že tenhle jejich v pořadí druhý pokus o to, jak "rozhodovat o nás bez nás" opět nevyšel.

S pozdravem: NAZDAR!...dříve, vyližte si  (Y)  

0 0
možnosti

jm

1. 8. 2008 14:35
Re: Nevím, na co čeká "Lisabon",...

A co to je za demokracii, když smlouvu schválí (dnes už) 24 zemí (schválení je naprosto legální prostřednictvím demokraticky zvolených parlamentů) a jedna země nikoli a vše se má řídit podle této jedné země? Co ty země co smlouvu schválily, ty jsou jako vzduch či méněcenné a mají skákat podle jedné země. To má být ta Vaše demokracie? To je asi tak, jakoby u nás např. všechny kraje schválily ústavu až na dva a ona nemohla platit. Ať tedy Irové z EU vystoupí a neotravujou ostatní. A neblábolte tu ptákoviny o mocichtivých darebácích a ptákoviny o rozhodování o nás bez nás, když to bude schvalovat náš parlament.

0 0
možnosti