Diskuze
Našly se černé skřínky ruského letadla
Děkujeme za pochopení.
Danda
Zdene
Zdeno znas toho co nema nick toho modraka? Az prijdes na veprove hody sam ti ho osobne predstavim i kdyz verim ze toho blba znas.. Kazdy ho tady ma za Pepka vyskoc... Je to neco podobnyho jako kocour zmrd....
Zdena
Re: Dandovi
Ano, znam toho debila ci si neda nic, psal si o nem, ze to je Vocas (MOdrak). A kocour to je stejny smradlavy potkan jako ten Vocas. Dando nechci Vocasa ani videt, jeste by me chtel znasilnit a obtezovat jako jiny zensky. A jelikoz nema zadnou Evropanku, tak se zmuze jen na Abosky. Dando tohle je Vocasuv ksicht a tohle je Vocasuv mozek Meli byste s takovou nulou jakou je Vocas skoncovat jednou prozdy.
Danda
Kocourovi
Ani bych se nedivil kdyby ten tvuj clanek byla pravda Ti tvoji soudruzi teroriste jsou hajzlove jako ty a tak se nemuzeme divit kdy a kde to bouchne Ja osobne verim ze to brzy bouchne kocoure tobe mezi nohama Smrt ti nepreji,ale budes chodit bez kouli a dekovat svojim soudruhum muslimum ze mas v pytlu pisek i kdyz si myslim ze uz ho tam mas od narozeni Vocasu!!!!! Zdena spravne pise tvuj ksicht je zcela podobny tomuto
Zdena
Kocour co by poradny potap
Ono kocourovi to zase tak jedno neni co si zde lide o nem pisi Dela ze sebe inteligenta pritom je blbej jako tago.. Je to chudacek ktery nikdy a nikde nevynikne na verejnosti a z takoveho cloveka si musi kazdy normalni clovek delat prdel a met ho za pepka vyskoc Kdyz tady nekdy pise ty jeho blivance,okamzite se pozna co je to za chudacka prikrcenho u zdi a ceka az mu do klobouku nekdo hodi medak.... soudruh
NE KOCURE TO NENI MUJ PODPIS TO JE TVOJE PODOBIZNA TAK VYPADA TVUJ SOUDRUZSKY KSICHT OPAKUJI TAKHLE
kocour
nechytil jsem vsechny podrobnosti,
ale dnes rano byla zprava v radiu o rozsahle mobilisace tech 'antiteroristickejch organu'. Nasla se kdesi v prostoru letadla ci letiste flaska s vodou. Hotova hruza ! Mohla to bejt ta kapalna vybusnina, nebo kyselina sirova (kterou je mozno nalit do hrdla pilota), roztok phenolphtaleinu (ktery je mozne nalit nepozorovane do kafe spolucestujiciho a zpusobit jeho okamzite pos/rani), moznosti jsou temer neomezene. Jsem skutecne rad, ze se soudruh bush tak stara o nasi bezpecnost.
Ponekud nesouvisici pripad ze vcerejsiho vecera: V sousednim dome byl jakysi maly pozar, mozna noviny v miste pro odpadky, nevim. Prijela 3 velka pozarni vozidla a pet policejnich aut. A pote jeden z tech hasicu / pozarniku (jaky je nyni politicky korektni termin ?) vyndal ze skrinky jednoho z tech obrich trucku rucni hasici pristroj a vohnicek zlikvidoval.
ctenar
Re: nechytil jsem vsechny podrobnosti,
BLBE, BLBE a jeste jednou BLBE!!!
cat
hruza des, ale to jenom potvrzuje, ze do Pentagonu v roce 2001 nenarazil civilni Boeing...
..s lidma na posadce, protoze, kdyz porovnate zbytky letadla na ukrajine a zbytky niceho, co narazilo do Pentagonu, tak vam vsem dojde, ze nam soudruzi v U-eS-á neco zapomeli rict....-((((
David
Re: hruza des, ale to jenom potvrzuje, ze do Pentagonu v roce 2001 nenarazil civilni Boeing...
Chlapče, máš na gumákách rozvázanou tkaničku...
Baron Šeremetěv
Miláček Tu
Cukroušci,
Pokud vím, do roku 1989 byly Československé Aerolinie vybaveny Túčky (OKB Tupolev) a za celou tu dobu se nic dramatického nedělo. Dodnes jsou dvě TU-154 u ČSA určena výhradně pro V.I.P.. Slavný Petr Jirmus jimi dokonce vezl naše hokejisty z Nagana (98). Neposlali pro ně Boeing.
Váš Baron.
P.S. Tu-154 patří ještě po čtyřicetileté službě k jedněm z nejrychleších a nejspolehlivějších (vzhledem k počtu a délce provozu vyrobených kusů) dopravních letadel na světě. Jistě, jsou dnes sice překonávána soudobými Airbusy a Boeingy... je ale politikou provokativně srovnávat Tu-154 s moderními stroji uvedených značek. Měly by se porovnávat zásadně se svojí kategorií letadel šedesátých let. A z tohoto, fairového srovnání, vychází ladná Túčka - výborně. Aeroflot (se svým moderním parkem cizích i vlastních letadel) byl nedávno přijat do Sky-Teamu a to, že chartery a menší letecké společnosti v Rusku (kromě modernizovaného Aeroflotu) mají problémy, se neliší od jiných levných přepravců ve světě. Celá aféra je sice smutná, ale je taky u nás nápadně politizovaná. Letadla padají, ale kdyby mělo spadnout jedno Tu ročně, bduou padat tisíc let:-)
Tupolev is my great love. Long may you live and many happy landings, my dearry Tu.
David
Re: Miláček Tu
Tu-154 letěl poprvé v roce 1968, Boeing 737 v roce 1967. Rychlost zhruba stejná, spolehlivost nevím. Nemám ten dojem, že by Tu-154 létal přes Atlantik, nebo třeba z Londýna do Austrálie. Pokud ale máte nějaká čísla, klidně je uveďte.
Není nadto si něco nejdřív zjistit, než člověk začne o něčem psát.
Bretislav Albert
Ukazou blackboxy ze to, co uhodilo do Tu 154, nebyl rozhodne blesk?
Jsa priznivec ruznych spikleneckych teorii, protoze nic se nedeje samoucelne, vse ma sve priciny a nasledky, me vede k presvedceni, ze tato posledni letecka havarie neni tou beznou leteckou nehodou za niz ji vydavaji oficialni prohlaseni. Pamatuji si ze skoly, ze oblast stratosferickych mraku konci kdesi v 6ti kilometrech a pak uz neni nic. Jen kondenzacni pary leteckych motoru. Nejvyssi mraky ci spise vodni rasy jsou ve vyskach od 4000 do 6000 metru. Rika se jim cirry. O neco niz jsou kumuly a to od 2000 do 4000 metru, ani tento typ mracen neprinasi vodu, snih v takovem mnozstvi, ze by vytvorily srazky a boure. To je domenou mraku tzv. nimbu, a zvlaste kumulonimbus je bourkami temer posedly. To jsou ty tezke bourkove mraky, ktere dovedou nahnat v lete strach zakrytim oblohy. To jsou, panecku, blesky!
Prvni zpravy hovorily o tom, ze letoun byl ve vysce cca 11 kilometru a ze po zasahu blesku vznikl pozar na palube a letadlo zacalo nekontrolovane sestupovat. Ani dnes se informace od teto prvotni zasadne neodlisuji. Stale se hovori o zasahu blesku. A to je, domnivam se, naprosty nesmysl. Pouze teoreticky by mohl blesk do padajiciho letadla uhodit, pak by ale posloupnost udalosti byla jina. Radeji bychom meli patrat, zda se v oblasti pruletu nekonalo cviceni spratelenych vojsk ci zda si letoun nespletla protivzdusna obrana a tak nejak podobne.