Neděle 5. května 2024, svátek má Klaudie
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

Podívejte se, jak havaroval Boeing 777 a jak chybovali piloti

Na internetu se objevila nová animace, která ukazuje, jak došlo k havárii Boeingu 777 společnosti Asiana Airlines. Video také rekonstruuje, jak měli piloti přistávat a porovnává, co při přistání udělali špatně.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JP

15. 7. 2013 20:42
Tam by meli postavit kostel

ze skoro vsichni prezili, mohlo to byt I naopak, ze by tri prezili a bylo 300 mrtvych. Na radiu v Kalfornii meli byvaleho   / nyni v duchodu / vysetrovatale z NTSB , national transportation safety board, narodni vybor pro bezpecnost v doprave, to je federalni organ USA povereny vysetrovanim takovych nehod, a ten byvaly vysetrovatel rekl, ze letadlo pri narazu letelo rychlosti   " kolem  100 uzlu  " , to je100 namornich mili / hod, to je 100x 1852metru, tedy kolem  185,2 km/hod. Pri tom predepsana pristavaci rychlost pro toto letadlo je 135 uzlu, to je 252 km/hod. Nerekl presne cislo, to by ho mohli vysetrovat, kdo mu to prozradil, ale urcite mel zpravy z dobreho  zdroje, za ta dlouha leta, co na NTSB pracoval tam ma spoustu kamardu a laborator NTSB uz precetla zaznam letove skrinky letadla ale jeste to nezverejnila.

Takovy veliky rozdil je neomluvitelny, I kdyz se novy pilot zabyval nasmerovanim letdla na drahu, ten druhy pilot, v tomto pripade instructor, ktery noveho pilota

,

0 0
možnosti
JP

15. 7. 2013 21:36
Re: Tam by meli postavit kostel

ktery noveho pilota zacvicoval, mel kontrolovat rychlost a vysku pri priblizeni, protoze spravna vyska a  rychlost pri pristavani je doslova otazka zivota a smrti, jak se take ukazalo.

Piloti pouzivali automaticke nastaveni ryclosti ale zrejme nekontrolovali, jestli bylo nastaveno spravne, a spravne fungovalo. Jesta se presne nevi proc  letadlo letelo tak pomalu a tak nizko, ale  zatim se nenasla zadna technicka zavada s letadlem, , jeste nebyly verejneny konecne vysledky aby nebyli piloti neopravnene obvinovani, nez to bude vsechno jasne ale nevypada to pro ne a pro celou jejich  aerolinku moc dobre. Ta opravdova pravni bitva zacne az za nekolik mesicu az bude vydana konecna oficialni zprava NTSB. Ale advokati uz urcite krouzi jako supi. Nevim, jak financne silna je ta aerolinie, ktere to letadlo patria, ale celkovy ucet za nehodu bude ve stovkach milionu dolaru . Jeste horsi muze byt skoda nasledkem spatne publicity, a aerolika to nemusi financne prezit I kdyz je pojistena.

0 0
možnosti