Diskuze
V havarovaném Airbusu nebyl před pádem zapnutý autopilot
Děkujeme za pochopení.
hans
Re: Našli těla
tak bohužel prý to byl ten fotograf co vyfotil Mirka ,asi nešťastná náhoda.....
qwerty
nejmodernější elektronika v letadlech
má něco do sebe, ale je stále hrozně zranitelná. Kdyby tou bouří letělo letadlo s klasickým řízením pouze s hydraulickýma posilovačema pravděpodobně by k havárii nedošlo. Elektronika může při pořádném zásahu blesku komplet vypadnout včetně záložních systémů. Kromě toho se divím, že se pilot nepokusil bouři změnou kurzu obletět, když už nad ní nemohl
Vrána
Re: nejmodernější elektronika v letadlech
To je fakt, pokaždé, když v letadle nějakej arab odpálí bombu, elektronika vypne a nefunguje.
hans
???
nakonec z nich vyleze,že tam nebyl ani žádnej pilot,jak to ti francouzi dělaj to my rozum nebere.
lomihnát
Hledání jehly v kupce sena.
Pamatuji si z letu nad mořem, jaký dojem na mě udělala ta rozlehlost modré plochy a nicotný rozměr oceánských plavidel, která jsme odhalili vždy spíš podle kýlové brázdy, než že by byla až tak dobře viditelná. Nevím, ale s touto osobní zkušeností jim moc šancí nalézt letoun nedávám, za každou minutu z těch čtyř mohl uletět možná až 15 kilometrů, potom ještě nějaké, nikdo netuší, kterým směrem, hloubka moře 3 kilometry ...
Podle absence trosek bych odhadl, že úhel styku s vodní hladinou nebyl moc ostrý.
Josef
System ACARS.
ACARS je na kazdem letadle 2x, na nekterych dokonce 3x ! Takze v pripade nejakych nesrovnatelnosti jednoduse prepnu na system zalozni !!
JaS
Jak je to?
Je to běžné, že přístroje za letu vysílají spoustu údajů o anomáliích? Piloti nic neříkali?
Bart
Ale to už je známo od Brazilců.
To už ale je známo několik dnů. Jediným novým zjištěním zde je, že Francouzi dorazili na místo a neumějí portugalsky. Pokud letoun z jakéhokoliv důvodu vlétl do obrovského pásma kumulonimbů, byly jeho čelní plochy (příď, kryt radaru, okna pilotní kabiny, vstupní kanály motorů, náběžné hrany křídel a kormidel) vystaveny palbě proudu ledových krystalků, dopadajících rychlostí mach 0.82 To nutně erodovalo jak letové parametry lepící se námrazou, tak i samotný plášť stroje, a - last but not least - čidla měřících přístrojů. To všechno v naprosté tmě. Agónie nemohla trvat dlouho, a taky netrvala.
Pokud
piper
máte tam zase chybu!
to ty články píše automat? Poslední polohy bylo 4 hodiny před tím než se stroj ztratil z obrazovek radarů. 4 hodiny??? Asi tam má být 4 minuty.. za 4 hodiny letadlo uletí tak 3500 km... občas by stálo za to si článek přečíst po sobě...