Diskuze
Televize chtějí měřit i opožděnou sledovanost
Děkujeme za pochopení.
jarous
Zbytečné
Měřit tuto sledovanost je zbytečné. Jelokož pro televizi není důležité, kolik lidí sleduje pořad, ale kolik sleduje reklamy před a uvnitř pořadu. Při opožděné sledovanosti každý reklamy přeskakuje. Ale prý i přetáčené reklama má svůk efekt. To už věděli před 20-to lety, kdy po krátkodobé zkoušce každá televize vyřadila z vysílání přerušovací VPS kód pro zastavení videa při reklamě.
ČEP
Re: Zbytečné
Neměřte Timeshift na peoplemetrch, dopracujete se pouze k tomu, že většina diváků, kteří TimeShift používá i ti co si programy nahrávají to dělají proto, aby ušetřili čas, který reklamy zabírají. Zaznamenané pořady ušetří minimálně dvacet procent času, protože reklamy přeskočíte. Až se to zadavatelé reklam dozvědí, tak nebudou chtít platit za to, co lidé nesledují.
opožlověk
opoždené měření pro opožděného diváka ...
aby měl opožděný zadavatel reklamy dojem, že dobře vyhodil peníze oknem ... když já si ale nemůžu pomoct a hned jak naskočí reklama tak přepínám ... :-)