Reklamy na parfémy, alkohol, luxusní oblečen, ale i na hamburgery. Ženy se v nich objevují polonahé, ale i nahé jen se zakrytými intimními partiemi. Role ženy v podobných reklamách? Sexuální lákadlo. Kus masa. Objekt, který uspokojuje mužské libido. Kampaň navrhuje značky zobrazující ženy podobným způsobem bojkotovat.
Příkladem může být reklama na parfém pro muže značky Tom Ford. Na fotografii je nahá žena, které intimní partie zakrývá pouze parfém. „Klíč k mému srdci? Muž, který voní jako vagina,“ ironizuje reklamní fotografii jedna z žen zapojená do kampaně.
Ženy i dívky v reklamách jsou zbavené lidskosti, jejich tělo často nemá nic společného s inzerovaným produktem a dokonce jsou často zobrazeny bez obličeje. „Jsme vaše matky, sestry, dcery, kolegyně i ředitelky,“ vzkazuje kampaň.
Sexistické prasátečko
V Česku na nevhodné a sexistické reklamy upozorňuje Sexistické prasátečko, které uděluje anticeny trapným a dvojsmyslným reklamám, ve kterých se pravidelně objevují věty typu: „nedám, ale půjčím“, „i mě to hezky udělal“, či „s námi to postavíte“ a dominuje jim polonahá žena s lascivním výrazem.