Video je součástí reklamní kampaně provozovatele MHD.
Znuděný revizor v podání textaře Kazima Akbogy prochází soupravou metra a rapuje o tom, že je mu jedno, pokud mají lidé měsíční kupony, poslouchají hlasitou hudbu, platí velkými bankovkami, mají pupky, jsou gayové, přitáhnou do podzemky koně nebo ve vagonu krájí cibuli, musí ale mít platný jízdní doklad.
„Žádný lístek, to není jedno. Vůbec žádný prachy, to není jedno,“ jmenuje dvě věci, které dopravnímu podniku vadí.
„Takovou odezvu jsme hned na začátku nečekali. Možná po čtrnácti dnech. Jsme mile překvapeni,“ uvedla mluvčí BVG Petra Reetzová. Video po zveřejnění na facebooku zhlédlo během šesti hodin 640 tisíc lidí.
BVG se ale na webu nesetkal jen s příznivými reakcemi. „To video je jako autonehoda. Nemůžete se nedívat, i když je to hrozný,“ napsal na Facebooku jeden z kritiků. Další zase poznamenal, že dopravní podnik měl peníze utracené za klip raději investovat do zlepšení služeb.
Text pro BVG s názvem Is mir egal (Je mi to fuk) není zcela nový, Akboga ho s jinými slovy složil poté, co loni v létě přišel o práci reklamního textaře. Tehdy však zpíval o tom, že je mu jedno, že nemá žádnou práci a peníze a že mu přišla již druhá upomínka k zaplacení.
Anketa
Líbí se vám kampaň berlínského dopravního podniku?