Pokrytí jen Prahy 9 a 10 signálem 3G je ještě menší než v případě vstupu U:fona na český trh. Od operátora velikosti Vodafonu bychom mohli očekávat, že alespoň uvede postupný plán nasazení vysokorychlostního internetu do ostatních měst, dočkáme se ale oblíbené nicneříkající mantry, že se „uvidí podle toho, jaká bude poptávka“.
Takže budeme možná ještě rádi, když červený operátor alespoň splní podmínky licence, tedy pokryje devadesát procent Prahy. Možná pak „poptávka nebude“ (případně nastoupí podobná výmluva). Pro srovnání - Vodafone je operátor, který například pokrývá 3G signálem šedesát procent Rumunska a pochvaluje si, jak mu v Británii síť pěkně jede a lidé datují ostošest.
Současný zatuchlý stav operátorům každopádně vyhovuje. Účtují nesmírně vysoké ceny, ve finančních výsledcích si pochvalují klesající náklady na investice. Výnosy mohou posílat svým matkám, které peníze od českých zákazníků používají na investice v zemích, kde sebou zákazníci nenechávají tak orat jako v Česku a vyžadují od operátora něco víc než sedm let staré technologie.