Neděle 16. června 2024, svátek má Zbyněk
  • Premium

    Získejte všechny články
    jen za 89 Kč/měsíc

  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

Vkus nelze měřit centimetrem

„V reklamě nehodnoťme, co říká, ukazuje, ale jaký dojem vyvolává. Lidské vnímání má ďábelskou schopnost správně vnímat to, co formálně zní jinak,“ říká v rozhovoru expert na reklamní právo Filip Winter.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

28. 6. 2018 14:05
Názor na reklamu

"V reklamě nesmíme hodnotit to, co říká, co ukazuje, ale jaký dojem je tím vyvolán".

Pokud je tato věta pravdivá, už se přestávám divit, že lidé obecně přepínají programy v televizi, když jsou vysílány reklamy. Dojem z vysílání reklam je u většiny lidí odmítavý a to zejména proto, že tito chtějí hodnotit to, na co jsou nuceni se koukat. Je-li 99% vysílaných reklam špatných, trapných, lživých a nesledovatelných, není se co divit, že je lidé odsuzují. U našich reklam je tedy ten dojem, které vyvolávají odmítavý a špatný.

0 0
možnosti