Úterý 7. května 2024, svátek má Stanislav
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

Dopravní kampaň? Vyhozené peníze

Krev na předním skle, rozlámaná těla. Měla to být dopravní kampaň, která na řidiče „zaútočí“ svou brutalitou. Jenže záměr spotů Nemyslíš, zaplatíš! nevyšel. Právě proto, že jsou příliš brutální.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Franta z Ostravy

23. 11. 2008 9:30
hodnocení účinosti spotů

Hodnocení účinosti spotů určitě nepatří do posouzení laikům. Jsou to subjektivní názory, které se nemusí shodovat s realitou jednotlivce-občana a jeho psychického stavu po shlédnutí spotů.

Naopak si ale myslím, že kdyby se na monisterstvu vnitra normálně zamysleli a invesovali tyto peníze k úpravě problematických míst, kde nejčastěji dochází k dopravním smrtelným nehodám a zabránili tak nehodám, že by to přispělo mnohem více občanům této země.

0 0
možnosti