Děkujeme za pochopení.
Eva Houdková
A kde je praxe?
Ano, doba přinesla mnoho nových cest ve vzdělání.Uspět v úloze učitele znamená mít dar přirozené komunikace, intonace hlasu,sociální cítění a trpělivost. To všechno je otázka praxe a ne práce s počítačem.
I dějepis pochopí student lépe živým rozhovorem s přednášejícím,pokud má
o studium hluboký zájem.
Nastudovat se dá mnoho oborů, ale nemá-li učitel přirozený talent a vstřícnost
" v krvi", bude pouze reprodukovat nabyté vědomosti.
Willy Fog
Problém dnešních škol je,
pouze soudruh Liška, ministr školství, viz Zápodočeská universita!!! To je síla, ten člověk nemá v politice co dělat, nebýt pana bývalého ministra spravedlnosti Pospíšila, tak jde všechno do kytek! Nejsem "modrý", ale pan Pospíšil byl nejlepším ministrem ze všech ministrů ve vládě pana Topolánka!
Firemann
Re: Problém dnešních škol je,
Ano,to byl jediný ministr,který dokázal pro justici něco udělat.Ostatní zbytek vlády "zupáka" Topolánka jen dokázal připravit republiku na buben.
A proto jsem všemi desíti proto,aby ty rychlokvašky(Ruml,Gross )a jim podobní museli vrátit titul a pokud je budou chtít mít ať si tuto školu zvopáknou a složí předepsané zkoušky.
A pan Kindl a spol.né že budou pokračovat coby advokáti atp.Tito výtečníci patří do lochu a makat a makat až se z nich bude hulit.
Jinak se tohodle druhu lidí nezbavíme.