Pátek 26. dubna 2024, svátek má Oto
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

Fico prý na summitu EU vybojoval víc než Češi

Slovenský premiér Robert Fico je přesvědčen, že Slováci si vyjednali na nynějším summitu Evropské unie v Bruselu více než Češi. "Zabili jsme jednou ranou dvě mouchy," řekl Fico v noci na dnešek. "Na rozdíl od České republiky," podotkl.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Titus

1. 11. 2009 19:18
Panebože, už zase tresol nejakú hlúposť

Všetci sa tu obávajú, čo tresne v Británii 17. novembra na výročie revolúcie, pred ktorým tam ujde...

0 0
možnosti

nobody

1. 11. 2009 20:13
Re: Panebože, už zase tresol nejakú hlúposť

Ahoj Tite, ani nevíš jak je osvěžující, když na českém internetu narazím na objektivní slovenský názor. Dokonce je to tak osvěžující, že uberu plyn a beru zpět, že dělnický TURBOJUDR Fico lže! Omlouvám se všem Slovákům, nelže, jen říká hlouposti!!!

0 0
možnosti

Andrej

1. 11. 2009 13:36
Fico

Slováci sme od rodu, slovenskému národu nebude z nás ani jeden nikdy na škodu. Nech žije náš pán premiér, nech žije  2. Slovenská republika!

0 0
možnosti

nobody

1. 11. 2009 14:16
Fico má TURBOTITUL z dob KOMANČŮ a je snadno vydíratelý

Premiér Fico se narodil 15. září 1965 v, tatínek byl dělník, který ve fabrice jezdil s ještěrkou a maminka byla prodavačka v obuvi. Je známe, že za komančů v roce 1971, nemohl žák nastoupit do 1. třídy ZDŠ pokud mu k 1. září nebylo 6 let. Není možné aby právnickou fakultu AK v Bratislavě dostudoval 1986 ve 22 letech s titulem JUDr. Všichni vědí, že i za komančů se rozdávaly turbotituly věrným straně a jejich dětem. I paní prokurátorka, která odsoudila Miladu Horákovou na smrt, měla takový turbotitul, který dostala po zaškolení z funkce zapisovatelky soudu. Nevím proč nás media krmí  (jsou více než z 50 procent ve vlastnictví cizinců) takovými hloupostmi, když pan premiér Fico,za Slováky dávno před summitem, který svolala předsedající země Švédsko, za účelem schválení dodatku pro ČR (čárka a název ČR), dávno bez výhrad podepsal, takže by se s ním o vyjednávání nějakých výhod a dodatečných dodatků pro Slováky nejednala ani klika od dveří jednací síně. Jediné co mohl pan Fico, jako premiér svrchovaného štátu udělat, bylo s Maďary vetovat český dodatek. Ale protože se o výjimku pro Slováky nezasadil, budou Benešovy dekrety na Slovensku pro Maďary prolomitelné a to je také důvod proč nakonec Maďaři své avizované veto českému dodatku neuplatnili. Kdo nezná historii, nemá šanci na budoucnost!!! Děkuji pane prezidente, jste pašák, a i když s Vámi v mnohém nesouhlasím, tato Vaše akce je státnickým počinem, který tu od dob prezidentů TGM, E.Beneše (Heydrichiádou dokázal spojencům, že nejsme spojenci třetí říše jako fašistické Slovensko a že se hranice Čech musí vrátit před Mnichov) nebyl!!!

0 0
možnosti

Chachacha

1. 11. 2009 9:47
Fico ma pravdu,česka vyjimka neni k dekretům

Osobni utoky na Fica jsou trapny.On se zachoval jako statnik a vzdělany právnik,to můžeme Slovakům závidět. Diskuse je o Lisabonske smlouve. Česka meeeeedia odvadi pozornost od podstaty. Dosud nikdo nevysvětlil, jak souvisi listina lidskych prav bez retroaktivity s Benešovymi dekrety.Listina sice umožňuje vyvlastněni za přiměřenou náhradu, což se díky byvalemu ministrovi Chnoupkovi v 80 tych letech podařilo. Je to smlova s Německem o reparacich a důsledcich  po valce, kdy došlo k nyrovnání mezi staty a za přiměřenost náhrady sudetskym němcům tedy zodpovída NSR.Koho tedy budou žalovat sudetšti Němci?Slova se vztahuje i na Slovensko. Hra o Benešovy dekrety je zastíracím manevrem pro omezení socialni charty. Většina Čechu to zbaštila, na Slovensku ne. To asi proto tolik nenavisti k Ficovi. V Čechach si to až teprve teď začinaji uvědomovat odbory,snad ještě neni pozdě. Ono je to spiše o spackanem zakonu o restitucich

0 0
možnosti

nobody

1. 11. 2009 14:34
Re: Fico ma pravdu,česka vyjimka neni k dekretům

Tak ještě jednou pro kryptoslováka/slovenku co mají slovenskou klávesnici bez diakritiky. Summit svolávalo Švédsko a předložilo na něm znění rozšíření vyjímky (čárka a ČR). O ničem jiném se na summitu nejednalo. Stran lži premiera  Fica, ani nemohlo, neboť Slovensko a Maďarsko LS již dávno podepsalo bez výhrad. Jediné co mohly státy které se sumitu zúčastnily bylo, odmítnout Švédský návrh o připojení vyjímky pro ČR k Polsku a Anglii. Fico lže, protože pro vyjednávání nějakých dodatečných výhod pro státy, které již LS podepsaly, předsednické Švédsko summit nesvolávalo. Měl-li by býval Fico nějaké nároky na výhody pro Slovensko, měl je uplatnit před podpisem. To neudělal a podepsal spolu s Maďarskem LS bez výhrad. Nač by si EU kupovalo slovenskou krávu, když mléko(podpis LS) už má! Cha cha cha, to se nasmějem až po 1. lednu 2010 Maďaři příjdou s majetkovými nároky a prolomí BD na Slovensku. Co budete dělat vy "chytří Slováci", jen se proboha nestěhujte do Čech, už je Vás tady jak vší. Už aby se v Čechách zpoplatnilo studium na státních VŠ a Slováci tu nestudovali za peníze Českých daňových poplatníků. Studujte si v Bratislavě na škole českého učitele národů a dejte nám už konečně pokoj!!!

0 0
možnosti

€Leon

1. 11. 2009 7:33
Dejte už jednou svatý pokoj Slovensku

je zcela evidentní, že oproti čechum mají slováci vládu ve svých slovenských rukách a mohou uplatňovat svuj eminentní zájem na tom, aby se jejich země zdravě rozvíjela a prokvétala, proto jsou takovými nadšenci EÚ, která jim přes měnu € garantuje hospodářskou stabilitu -

V Česku ziskali po hadrnické revoluci v r. 1989 vládu naopak mistni, v komunistických strukturáach zakuklení všehoschopní židáci, kterých jedniným zájmem byl a zustal jen vlastní profit za každou cenu, a kteří považují Česko jen za koloniální médium 

0 0
možnosti

Český občan

1. 11. 2009 16:22
Re: Dejte už jednou svatý pokoj Slovensku

 Chyť svého dělnického TURBOTITULÁŘE z dob komunizmu za ruku a vyFicte na slovač čoboláři! Jen se divím Fico nedostal v 86. od komunictů, při promoci v 21letech k doktorátu i profesůru na VUMLu.

0 0
možnosti

Posel z Hůry

1. 11. 2009 1:45
Slovaci maji narodni vladu.

Oproti Chechum na Slovensku maji v rukou vladu Slovaci, kteri maji eminentni zajem na rozvoji sve zeme. V Cesku ziskali po listopadu vladu mistni zide. Zide tez maji zajem na rozvoji ''sve'' zeme, ale jako sve kolonialni drzavy.

Obcanstvi a narodnost jsou dva uplne rozlicne pojmy. Obcansvi v urcite zemi neznamena lojalnost k dane zemi. Viz ceskoslovenske obcany nemecke narodnosti v ceskem pohranici. 

Zidovstvi je narodni/rasova ideologie lidi, kteri si rikaji zide. V Knize Apokalypsy jsou tito zide popsani jako Synagoga Satanova,  Sionismus je agresivni imperialisticka forma judaizmu, Ideologie juaizmu/zidovstvi je zalozena na babylonskem Talmudu. Prakticky vse, co nachazime v Talmudu, protireci hodnotam evropske civilizace a krestantvi. Mnoho prikazu, ktere Talmud dava zidum, prekracuji hranice bestiality a zvrhlosti. Zide jsou v teto anti-moralce Talmudu vychovavai od detstvi. Bud rodinnou tradici nebo talmudskymi studiemi v zidovskych skolach a v synagogach. Vyssi kvalifikace agresivniho zidovstvi je ziskavana v tak zvanych Jesiva skolach.

Zide, kteri projdou tradicni zidovskou vychovou si vytvari nazor, ze ostatni lide jsou menecenny dobytek (Goj), a ze poslanim zidu je ''osvitit'' tyto bezcenne tvory a ucinit z nich sve nevolniky. Dalsim prikazem Talmudu je, ze vsechem majetek Goju prinalezi zidum. Tudiz zide se snazi Gojum odpomoci od jejich majetku za pouziti lzi, podvodu, kradezi i zabijenim - viz dnesni Palestina. To same plati o Americe, kde zidovske selmy odpomohli desitkam milionu Americanu od uspor a penzi. Nas Cechy zbavili zide narodniho majetku v prubehu gangsterske ekonomicke reformy.

Zajmy zidovstva se diametralne lisi od narodnich zajmu zemi, ktere maji zide ve sve moci. Zide maji zajem o vytvoreni Noveho svetoveho radu, ktery je v rozporru se zajmy narodnich statu. Zidovsti politici jako Fischer, Kohout, predtim Vondra a vetsina polistopadovych zidovskych premieru nemohou zakonite dat prednost zajmum Ceska pred zajmy zidovstva!

0 0
možnosti

Petr

31. 10. 2009 16:49
"Jánošík" Fico moc dobře ví

že když se sám nepochválí nikdo jiný to za něj neudělá... možná s výjimkou jeho ukoptěného kámoše Paroubka.

0 0
možnosti

Hieronymus

31. 10. 2009 16:05
Pokud pan president Klaus

prosazenim LS vyjimky zabrani nucenemu pristehovalectvi cernochu a muslimu do CR tak si jen za to nesporne zaslouzi byt prohlasen svatym Ceskym spasitelem a jeho obrazy a busty patri do vsech ceskych domacnosti a den jeho narozenin musi byt vyhlasen narodnim svatkem.

0 0
možnosti

kongan

31. 10. 2009 16:15
Re: Pokud pan president Klaus

..žel....tomu asi výjimka nezabrání. Ale na stranu druhou, pokud budou Němci něco chtít, tak za to budou platit.

0 0
možnosti

georg

31. 10. 2009 15:45
Na Slovensku při přechodu na €uro byly zvýšeny starobní

důchody, česká mééééédia o tom ani nemekla.

0 0
možnosti

kongan

31. 10. 2009 16:04
Re: Na Slovensku při přechodu na €uro byly zvýšeny starobní

ale mekla. Na Slovensku byly zvýšeny důchody z 30 Sk na 1 Evro,....tak co povídáš!

0 0
možnosti

nobody

31. 10. 2009 11:00
Fico má turbotitul z dob komančů a je proto vydíratelný

Premiér Fico se narodil 15. září 1965 v, tatínek byl dělník, který ve fabrice jezdil s ještěrkou a maminka byla prodavačka v obuvi. Je známe, že za komančů v roce 1971, nemohl žák nastoupit do 1. třídy ZDŠ pokud mu k 1. září nebylo 6 let. Není možné aby právnickou fakultu AK v Bratislavě dostudoval 1986 ve 22 letech s titulem JUDr. Všichni vědí, že i za komančů se rozdávaly turbotituly věrným straně a jejich dětem. I paní prokurátorka, která odsoudila Miladu Horákovou na smrt, měla takový turbotitul, který dostala po zaškolení z funkce zapisovatelky soudu. Nevím proč nás media krmí  (jsou více než z 50 procent ve vlastnictví cizinců) takovými hloupostmi, když pan premiér Fico,za Slováky dávno před summitem, který svolala předsedající země Švédsko, za účelem schválení dodatku pro ČR (čárka a název ČR), dávno bez výhrad podepsal, takže by se s ním o vyjednávání nějakých výhod a dodatečných dodatků pro Slováky nejednala ani klika od dveří jednací síně. Jediné co mohl pan Fico, jako premiér svrchovaného štátu udělat, bylo s Maďary vetovat český dodatek. Ale protože se o výjimku pro Slováky nezasadil, budou Benešovy dekrety na Slovensku pro Maďary prolomitelné a to je také důvod proč nakonec Maďaři své avizované veto českému dodatku neuplatnili. Kdo nezná historii, nemá šanci na budoucnost!!! Děkuji pane prezidente, jste pašák, a i když s Vámi v mnohém nesouhlasím, tato Vaše akce je státnickým počinem, který tu od dob prezidentů TGM, E.Beneše (Heydrichiádou dokázal spojencům, že nejsme spojenci třetí říše jako fašistické Slovensko a že se hranice Čech musí vrátit před Mnichov) nebyl!!!

0 0
možnosti

svoboda

31. 10. 2009 11:10
Re: Fico má turbotitul z dob komančů a je proto vydíratelný

Ono je to se Slovákama a Maďarama jinak než s ČR. Slováci si s Madarama přehazvali po válce obyvatelstvo sem a tam a v podstatě jim o BD nejde. Mohli zablokovat českou vyjímku ( potažmo polskou a britskou.) ale chvátali se schválením diktatrury LS příliš ryhle, dokonce tak rychle že maďaři neměli ani národní text LS, byli ekonomicky na dne a žádali o půjčku od EU. Jo mohli vetovat český dodatek jak Maďaři tak Slováci, ale jsou poprdění z EU a mají máslo na hlavě.

0 0
možnosti

Andrej

31. 10. 2009 10:01
Fico

Slováci sme od rodu, slovenskému národu nebude z nás ani jeden nikdy na škodu. Nech žije náš pán premiér, nech žije  2. Slovenská republika!

0 0
možnosti

svoboda

31. 10. 2009 10:05
Re: Fico

Nech žije a to po boku českého, moravského slezského polského aj jiného slovqnského národa. nech přestane palati slo "slave" slovan je otrok, jak si západáci usmysleli.

0 0
možnosti