Středa 8. května 2024, Den vítězství
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

Kilometr cyklostezky v Praze stojí až 100 milionů

Výstavba jednoho kilometru cyklostezky v Praze stojí od tří do více než stovky milionů korun. Vyplývá to z údajů, které dnes novinářům poskytl pražský cyklistický koordinátor Pavel Polák.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JK

J. Kunes

28. 6. 2011 16:12
pohled cyklisty

Prazske (i jine) cyklostezky jsou jen dalsim vyhazovanim verejnych penez. Casto by stacil pruh oddeleny plnou carou a pripadne znacka zakaz zastaveni nebo statni, aby tam neparkovala auta. Barevne maluvky a emblemy cyklisty kazdych 10 m jsou z funkciho hlediska k nicemu. Par let jsem jezdil na kole v Davisu v Kalifornii. Na kole tam jezdi skoro kazdy. V celem meste je par cedulek ''bike lane'', neni tam jedina maluvka na vozovce, zato tam jsou vsude siroke pruhy pro cyklisty  (soucast vozovky). Jednoduche a levne, ale holt si na tom nemuzou stavebni firmy namastit kapsu.

0 0
možnosti

d. Šimáček

28. 6. 2011 16:25
Re: pohled cyklisty

no ze tech 260kkc/km by jim ty cyklisty na tu vozovku mohl malovat i Picaso, dvema slovy nebetycna zlodejina

0 0
možnosti
JT

J. Tachovský

28. 6. 2011 16:37
Re: pohled cyklisty

No mohli bychom to delat i levneji, ale to bychom pak tolik nevydelali

0 0
možnosti
JF

J. Frgalova

28. 6. 2011 16:48
Re: pohled cyklisty

a byly ty silnice dostatečně široké? Já nevím jak vy, ale já mám z Česká zkušenost, že se na silnici ve městě vejdou dvě auta vedle sebe jen tak, tak, a navíc způsoby řidičů za volantem jsou někdy k pláči, člověk aby se bál jezdit na silnici na kole, byť by tam byl vymezen pruh jsou schopni tam najet, když spěchají.

Ale souhlasím s tím, že by bylo dobré orientovat se více na kola ve mestech a méně používat hromadnou dopravu, či aut. Ale to by musel stát benzín 50kč litr, nebo by tu musely být pořád stávky dopraváků.

0 0
možnosti