Pátek 26. dubna 2024, svátek má Oto
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

Rychetský: Přímé volbě bych hlas nedal. Teď rozhoduje o Okamurově stížnosti

Předseda Ústavního soudu kritizoval pojetí přímé volby prezidenta. Teď má garantovat jeho řešení. A čas běží. Server Lidovky.cz přináší přehled výroků Pavla Rychetského k přímé volbě prezidenta.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

29. 12. 2012 17:10
Jestli

stát se to kdekoli jinde, věděli by právníci jak klubko do týdne rozmotat, jestli by TOMIO byl také tak drzý v Japonsku ??

0 0
možnosti

T. Czernin 251

29. 12. 2012 16:20
Teď si to svoje "Já vám to říkal"

Pavlík 'Morozov' Rychetský řádně užije...

0 0
možnosti

29. 12. 2012 16:19
vem vás čert

je to jen divadlo,dovršené ,neschopnosti volených zástupců nebo,že by tupců?Já to nechápu,své peníze chtějí za nic,odpovědnost žádná to se to žije.Kdy každý občan má nést svoji odpovědnost.Lidé si mají rozhodnout a né nějací šašci,soudci a jim podobní.

0 0
možnosti

29. 12. 2012 16:00
Další komunista,

co rozhoduje! A potom že strašení komunisty ... Těch rudých grázlů je stále rozlezlých všude plno, i když třeba tzv. bývalých ...

0 0
možnosti

29. 12. 2012 16:22
Re: Další komunista,

ano toho odpadu z bývalé KSČ je všude plno,dokonce si založili vlastní stranu zvoucí se ODS.

0 0
možnosti

29. 12. 2012 15:47
Zmateni verejnosti (diskuteru) primo odrazi i zmateni soudu.

Diskuteri si jeste neuvedomili, ze mame pravo, ktere se musi nasledovat, at je to dobre ci spatne.  ... Pan Rychetsky je ukazkou aktivistickeho soudce !!!  To je velmi nebezpecne.  Soudce nesmi byti politikem.  Soudce se nesmi na verejnosti vyjadrovat, je-li zakon (podle jeho nazoru) spatny ci neni !!!  Soudci ustavniho soudu mohou ci musi vydat prohlaseni, zda-li je dotycny zakon v souladu s ustavou ci nikoliv.  Paklize nikoliv, zakon bude zrusen a musi byt predelan.  Tecka.  Krome toho bordelu, ktery dela zakonodarce tu nastupuje bordel soudni.  Proc zadne noviny nepoukazi na to, kdo byl predkladatelem zakona????  Provadeci zakon k volebnimu zakonu byl vypracovan (tusim) na ministerstvu vnitra (asic).   Ten zakon potom prochazel Poslaneckou snemovnou a Senatem.  Jak to, ze prosel?  Cim se zabyvaly prislusne vybory PS a Senatu???  Jak je mozne, ze ten zakon jimi prosel ???  Proc nikdo nezverejni, jak se tyto paskvily vyrabi - cely proces?

0 0
možnosti

29. 12. 2012 18:56
Re: Zmateni verejnosti (diskuteru) primo odrazi i zmateni soudu.

Pane Pansky, úplně s vámi souhlasím. Pokud je zákon v souladu s ústavou není co řešit.Pan Rychecký má právo na svůj názor, ale ovliňuje veřejnost tím, že ho nechá zveřejnit v nivinách.

0 0
možnosti

29. 12. 2012 14:44
rychetský

a bývalý soudruh rychetský, který navrhl českou ústavu, která je bohužel ještě větší paskvil, než přímá volba presidenta, bude opět rozhodovat. kdy už se těch bývalých a nynějších zakuklených soudruhů ve všech stranách zbavíme? jejich bezcharakternost a zhůvěřilost je strašná. svatý václave, vyraž už konečně z blaníka a pomož vyhnat tu partu hajzlíků, kolibříků a podobných názvů a hlavně lumpů, když už ten český národ není sám schopný se rozhodnout. čeština přinesla pět slov do mezinárodního slovníku a tam je i defenestrace. takže návod je, jen jej uskutečnit.

zdraví

frr

0 0
možnosti

29. 12. 2012 16:24
Re: rychetský

JE TADY OVŠEM OTÁZKA,ZDA TO NEBYL ZÁMĚR,ABY SE VLK NAŽRAL A KOZA ZŮSTALA CELÁ.

0 0
možnosti

29. 12. 2012 13:02
Ústavní soud může udělat dvě věci

Buď uzná paskvil, který vyrobili poslanci a bude se jím řídit a Okamura bude vyloučen z kandidatury, nebo uzná argumenty, které Okamura předložil,především nemožnost kontroly neověřených podpisů a s tím spojené kontroly počtu podpisů ze strany kandidujících a jiné..

0 0
možnosti

29. 12. 2012 12:37
ano, ale

Jako právní laik s panem Rychetským ve všem souhlasím, ale měl bych pozitivní přístup - umožnit vrácení všech kandidátů do volby a tu nechat proběhnout v plánovaných termínech. Tím by kandidáti nebyli v podstatě poškozeni a vady zákonů by se mohly řešit v klidu.

0 0
možnosti

29. 12. 2012 13:36
ale houby

MV i NSS věděli, že Samková volbu napadne. Tím, že to počítání průměru vyřazených hlasů neprohlásili za zmatečné a nevrátili do hry všechny kandidáty, kteří přinesli "jakýchkoliv" 50 tisíc hlasů, dali Samkové do ruky pádný argument. Jinak by její stížnost US se svým tisícem hlasů měla mnohem menší vážnost a v podstatě by nebylo o čem jednat. Takto udělali z Tomia mučedníka a ze Samkové mediální hvězdu.

Navíc Rychetského rodná partaj s Diensbierem ml. nemá šanci na úspěch a Zeman je její vnitřní nepřítel č. 1. Takže odložení voleb by mohlo poškodit kandidáty, kteří za sebou nemají zázemí partají a vrátit tak do hry i jeho. Konec konců tohle už US jednou předvedl, když zrušil předčasné volby, když se nehodily Jyrkovi do krámu ...

0 0
možnosti