Diskuze
PETRÁČEK: Kam jsme dojeli po 50 letech výstavby dálnic
Děkujeme za pochopení.
Tak v soutěži, kdo si víc zabetonuje republiku, se rád umístím na druhém (nebo ještě lépe posledním) místě. Je třeba si uvědomit, že blouznění v autech z jednoho konce republiky na druhý nemá moc budoucnost. A co potom s dálnicema?
Š. Apolen
Jednou to lidem dojde, že to s auty přehánějí. Navíc v době internetu a nákladních dronů. Bylo by třeba investovat do zefektivnění skomírající železnice pro těžší, nebo rozměrnější náklady.
pohyb nelze zastavit, bez spojení -- není velení. Lidé jako nevolníci-- čili otroci nesměli, ani nemohli cestovat, prostě vůbec nikam, leda jako vojáci pod svým šlechticem. K tomu se hodláte vrátit ? Radím-- omezte pervitin !
Doprava byla vždycky klíčová. A nákladní železnice je konkurenceschopná, až když z místa A do místa B jede CELÝ VLAK.