Neděle 12. května 2024, svátek má Pankrác
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

PETRÁČEK: Kam jsme dojeli po 50 letech výstavby dálnic

Když 10. května 1869 v USA propojili východní a západní úsek Pacifické železnice, do posledního pražce zarazili zlatý hřebík. Ten v sobotu u tunelu Radejčín k vidění nebyl, ale sláva je to i tak veliká. Po letech se konečně propojí jižní a severní úsek dálnice D8. Je to víc než jen jeden úsek. Je to symbol. Jednak toho, že se otvírá přímé dálniční spojení na Drážďany a Berlín. A pak i širšího důvodu k bilanci.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
SM

19. 12. 2016 16:42

Tak v soutěži, kdo si víc zabetonuje republiku, se rád umístím na druhém (nebo ještě lépe posledním) místě. Je třeba si uvědomit, že blouznění v autech z jednoho konce republiky na druhý nemá moc budoucnost. A co potom s dálnicema?

0 0
možnosti
MP

19. 12. 2016 21:44

Budou se hodit pro tanky i hordy bosých vojáků.

0 0
možnosti
ŠA

Š. Apolen

20. 12. 2016 0:51

Jednou to lidem dojde, že to s auty přehánějí. Navíc v době internetu a nákladních dronů. Bylo by třeba investovat do zefektivnění skomírající železnice pro těžší, nebo rozměrnější náklady.

0 0
možnosti
RH

20. 12. 2016 21:59

pohyb nelze zastavit, bez spojení -- není velení. Lidé jako nevolníci-- čili otroci nesměli, ani nemohli cestovat, prostě vůbec nikam, leda jako vojáci pod svým šlechticem. K tomu se hodláte vrátit ? Radím-- omezte pervitin !

0 0
možnosti
PV

26. 12. 2016 13:54

Doprava byla vždycky klíčová. A nákladní železnice je konkurenceschopná, až když z místa A do místa B jede CELÝ VLAK.

0 0
možnosti