Do Prahy se vrátila po dvou letech a opět ji doprovodila Pražská komorní filharmonie (PKF) pod taktovkou jejího manžela a dirigenta Karla Marka Chichona. Koncert se odehrál v rámci velkého evropského turné, v němž Garančová představuje album nazvané Romantique.
Filharmonie otevřela úterní večer populární předehrou ke Glinkově opeře Ruslan a Ludmila. Ruskou operou navázala i pěvkyně Garančová, kterou publikum uvítalo dlouhým potleskem. Na úvod se představila v árii Jany z opery Panna orleánská Petra Iljiče Čajkovského. Z jedné z nejhranějších oper Camilla Saint-Saënse na starozákonní námět Samsona a Dalily poté svým znělým silným hlasem přednesla známou milostnou árii Dalily a dále árii královny Balkis z biblické opery Královna ze Sáby Charlese Gounoda.
Po přestávce prozářil koncert španělský temperament s orchestrálně upravenými třemi tanci paso doble. Právě slunečná země Pyrenejského poloostrova se stala druhým domovem šestatřicetileté půvabné Lotyšky. Se svým manželem a roční dcerou Catherine Louise, která taktéž přicestovala do Prahy, žije nedaleko přístavu Malaga.
Vystoupení operní hvězdy patřilo ve druhé polovině nejznámější francouzské opeře Carmen od Georgese Bizeta. Garančová s ní získala renomé jak v londýnské Královské opeře Covent Garden, tak i v prestižní newyorské Metropolitní opeře, odkud byl přenos vysílán do českých kin.
Dnes představila sérii známých árií, které byly proloženy efektními orchestrálními čísly z prvního dějství, včetně dvou verzí slavné Habanery.
Garančová uvedla i původní verzi, kterou nahrála také na své album Habanera. Štíhlá krásná blondýnka zazpívala i árii, kdy Carmen čte svůj osud z karet a opakovaně v nich vidí smrt, která čeká ji i Dona Josého.
Program uzavřela vášnivá cikánská píseň, chanson bohemienne Chřestidla kovově zní.