Diskuze
Babiš v Indii otevřel nové závody Škoda Auto. Vyjádřil i podporu rodinným podnikům
Děkujeme za pochopení.
Pěkně tam v té Indii Škoda prodělává a kdo to zaplatí tu ztrátu? My všichni na vysokých cenách za "domácí" značku vozů Škoda. Už dlouho pozoruji zvyšování cen z jejich strany a jediným východiskem pro mě je jít ke konkurenci, leda že by se vzpamatovali, ale to asi nehrozí ne?
ty jejich ceny v základní výbavě jsou tragické, raději nějakého korejce v plný palbě
Velmi zajímavá zpráva, jak tržby Škody razantně spadly a to hlavně díky investicím v Indii a oni tam narvou další peníze? Kdyby raději "neexpanzovali" a soustředili se na lepší a dostupnější automobily, tak by udělali lépe.
Na to kolik se tam prodalo vozů - cca 17tis je to docela slabá prodejnost (celosvětově přes 1 milion vozů) a taková suma peněz co se tam teď nasype, zajímavé že? Hold tam jedou trošku jiná auta, než koncern VW.
O. Prokop
.. když vyjádřil podporu rodinným podnikům, to znamená - přeneseno na nás, že když jeho majetek- podniky jsou ve svěřeneckém fondu a vlastní ho rodinní příslušníci, tím potvrdil, že je vlastní ON. Jinak se mu dobře premiéruje, když jeho ztrátové podniky berou dotace z EU a když není recese. Ale ta přijde...
R. Primač
To by Kalousek nedokázal, ten by byl nalitej a Škodu by si zpletl s Hyundai
V. Kotas
A také tam budou vyrábět stejně " lidová " auta, jako v ČR a za srovnatelné ceny ?
Dobrý den,
jen malá poznámka. Škoda auto není Česká firma. Většinu zisku získá VW jako vlastník. Češi zde pouze pracuji :-) , ale nic nevlastní.
Jen aby se neopakoval osud Jawy!I firma Bata je zde zachována.Ať žije Indie!
No, 17.300 aut za rok je hezký výsledek. Jen na okraj, Hyundai Motor India jich ve dvou závodech v Chennai (býv. Madras) ročně vyrobí 600.000...
Obchodní diplomacie je hlavní směr, kam by se naše zahraniční vztahy měly ubírat.
A otevírání dveří rozvíjejícím se českým firmám v zahraničí je dalším pozitivem od Babiše.