Inovovaný vzhled znaku BMW má podle Thiemera symbolizovat význam a důležitost mobility a zároveň pomoci udržet požitek z řízení automobilů do budoucna.
Volkswagen představil nové logo. Příští rok chce prodat 150 000 elektromobilů |
Poslední logo má údajně sloužit pouze pro reprezentační a komunikační účely. I přesto ním při jeho představení tvůrci ozdobili kapotu nového elektromobilu BMW Concept i4. Transparentní design prý ještě více zvýrazní barvu exteriéru. Podle mluvčího automobilky ale společnost zatím neplánuje nový znak zavádět do výroby vozů.
Naposledy tým automobilové společnosti inovoval znak BMW v roce 1997 a ten si svou podobu držel až do současnosti.
Bavorská vlajka nebo vrtule
Mezi fanoušky německých vozů se také objevovaly spekulace, že logo symbolizuje vrtuli. Podle BMW ale modrobílý vzor záměrně reprezentuje své domovské Bavorsko.
„Bavorák“ není jediný z Němců, kdo v posledních šesti měsících odhalil nový design typického loga. Následoval tím Volkswagen, který své představil na podzim roku 2019 během autosalonu ve Frankfurtu.