Pondělí 6. května 2024, svátek má Radoslav
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

České mýtné se prodražuje

Poradce pro zavedení mýtného na českých silnicích a dálnicích zřejmě vyinkasuje mnohem více milionů ze státní kasy, než resort dopravy původně plánoval. Včera to připustil šéf odboru pozemních komunikací ministerstva dopravy Jiří Nouza.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

David Vorel

8. 11. 2005 20:07
Poradci Deloitte
... jsou v českých institucích a státních podnicích velmi oblíbení. Velmi by mě zajímalo, kolik ročně shrábnou tihle "vševědové" a "všeumělci" jenom ze státního rozpočtu. Ministerstvo dopravy zaměstnává spousty "znalců", ale když je potřeba něco udělat, tak se na to musí pozvat firma za 140 miliónů...
0 0
možnosti

Jan

8. 11. 2005 11:45
Ten správný dodavatel přichází vždy ze zahraničí
Zadávací dokumentace se vždy může ušit "na tělo" některého z kandidátů. Přičemž požadavky na finanční krytí, pojištění a počet realizací akcípodobného nebo většího rozsahu zpravidla lehce vyřadí kandidáty z ČR, takže jim maximálně zbydou dbobty v podobě různých subdodavatelů.
Navíc je lepší, když se podmínky dodávky projednávají v USA, Thajwanu, Sydny a Honolulu, než aby se projednávaly v Holešovicích.
0 0
možnosti

fotr

8. 11. 2005 11:33
Dotaz:
Z článku jsme se dozvěděli, kolik to tak bude stát. Ještě tak vědět, co má být výsledkem práce za v článku zmíněnou částku.
0 0
možnosti

tak nevim

8. 11. 2005 11:27
Proč to dělat jednoduše,
když to jde složitě - mýtmé už dávno mohlo fungovat: přece kamoón k nám musí vjet přes hranice, tam stačí do centrálního registru vložit stav tachometru a při výjezdu opět, a hned se ví, kolik má zaplatit. Kamióny, které vykážou menší počet kilometrů, než je reálné pak na místě odstavit jako nezpůsobilé k provozu po pozemní komunikaci. K tomu ještě policie může při jakékoliv kontrole kamiónu vložit do registru místo kontroly a stav tachometru, takže případné podvody se dost zkomplikují.
0 0
možnosti