Středa 15. května 2024, svátek má Žofie
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

Český marketing přehlíží seniory

Přístup marketingových manažerů k seniorům se v Česku nemění. Přestože už před rokem vyšla podrobná studie označující je za cílovou skupinu budoucnosti, jsou lidé nad 55 let stále přehlíženi. Ukazuje to nová studie.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

georg

19. 11. 2009 11:26
Starý jsou většinou komouši z tvrdýho dřeva, co

s nimi, jsou neopracovatelný a nepoučitelný. KOmunista zůstane komunistou i kdyby trakaře padaly.

0 0
možnosti

medy

18. 11. 2009 8:28
Nepodceňujte seniory

Mám v rodině osmdesátníka,ktery skypuje s vnuky po celém světě. Další 75,který pořád učí matematiku a jeho hobby je fotografování.Počítačové programy využívá maximálně a má spoustu vrstevníků co si meilují a předávají rady o využití nových programů. Babička má zase plnou schránku od spolužáků kde ji posílají zážitky z cestování či tipy na zajímavé akce v různých krajích. Děda začíná den snídaní a noviny si čte na počítači a pořád ho zajímá co tzv.pamětníci či historici plkají na webu.Naše rodina není nijak vyjímečná. Musíte oslovit lidi s určitým vzděláním ne ti co je zajímá jen jejich dvoreček,ale takoví jsou i mladší... 

0 0
možnosti

Vít

15. 11. 2009 19:20
Mladé dovede být každé tele...

Podle vaší gerontofobní logiky jsou senioři tou nejbohatší vrstvou ve společnosti, která plní pokladny supermarketů a pro které se vyplatí zaměřit lživou reklamu, kterou jen ti mladší dovedou prokouknout. Domnívám se ale, že nejvíce zadluženi jsou představitelé té mladší generace, která se nechá zblbnout reklamou o možnostech nákupu na splátky a o různých "výhodných" půjčkách, jako by se nemuselo vracet i s úroky. Hlavně mít všechno a pokud možno hned! Stačí zajít do různých nákupních středisek a podle toho, kdo tam nakupuje různé podřadné ptákoviny a kdo je duševně jednodušší je jasno.

0 0
možnosti

kuk

13. 11. 2009 11:37
za pár let

tady bude velká část reklamy jenom pro seniory .... a zbytek pro spoluobčany a přistěhovalce ...

0 0
možnosti

JK XI/09

13. 11. 2009 9:33
kupní síla a spotřebitelský kolaps

Ve světě, kde je vše na prodej, pobírá každý ze šéfů nejsilnějších hedgeových fondů plat, o který se podělí téměř 200 000 (dvěstě tisíc) českých zaměstnanců.

Každý z těchto finančních magnátů si přijde za necelé tři roky na tolik peněz, kolik stála výstavba Temelína.

Jak chcete takové kupní síle, která si může koupit cokoliv, vlastně čelit ?

PS      spotřebitelský kolaps - důsledek zevírání nůžek mezi bohatými a chudými

0 0
možnosti

Josef

13. 11. 2009 9:29
Firma Beck

Ta se zaměřila hlavně na důchodce, kteří se dají lehce oblbnout a prodává jim předražené z a nekvalitní zboží. Přidá k tomu dáreček a indukční vařič, který stojí v SRN cca 40 euro jim prodá za  7000 Kč. Ono se říká : komu není rady, tomu není pomoci. Potom pláčou v televizních pořadech jak naletěli.

0 0
možnosti

Denise

13. 11. 2009 9:25
seniori

V Cechach je neuveritelna gerontofobie. Proto i marketong se seniory nezabyva. A tak trh s pomuckami na inkontinenci, mobilitu, polohovani,ale i na pripravu pohrbu je zanedbatelny. Take v nabidce ceskych cestovnich kancelari jsem nenasla specialni nabidky pro starsi generaci.

0 0
možnosti

Honza

13. 11. 2009 9:20
Senioři chcete prodat nebo pronajmout nemovitosti?

Na http://www.vlastnici.cz" target="_blank" rel="nofollow">http://www.vlastnici.cz je to bez realitek, provizí, zdarma a s návodem o 100 stranách. Prodávejte chytře!

0 0
možnosti

Ada

13. 11. 2009 8:42
Takový Lidl na seniory myslí dnem i nocí...

Zvláště na ty duševně jednodušší. Reklama typu "Ohřejeme vám vaše vlastní lejno, je nejlevnější" zabírá s neuvěřitelnou účinností...

0 0
možnosti

Jiří

13. 11. 2009 8:03
Nenechají se hned zblbnout

Starší zkušenější člověk se totiž nenechá hned zblbnout reklamou - a nekupuje pak jogurt podle toho, jestli ho v reklamě propaguje blondýna, ale podle toho, jak chutná a co obsahuje. To se manažerům pochopitelně nelíbí.

0 0
možnosti