Diskuze
Český marketing přehlíží seniory
Děkujeme za pochopení.
georg
Starý jsou většinou komouši z tvrdýho dřeva, co
s nimi, jsou neopracovatelný a nepoučitelný. KOmunista zůstane komunistou i kdyby trakaře padaly.
medy
Nepodceňujte seniory
Mám v rodině osmdesátníka,ktery skypuje s vnuky po celém světě. Další 75,který pořád učí matematiku a jeho hobby je fotografování.Počítačové programy využívá maximálně a má spoustu vrstevníků co si meilují a předávají rady o využití nových programů. Babička má zase plnou schránku od spolužáků kde ji posílají zážitky z cestování či tipy na zajímavé akce v různých krajích. Děda začíná den snídaní a noviny si čte na počítači a pořád ho zajímá co tzv.pamětníci či historici plkají na webu.Naše rodina není nijak vyjímečná. Musíte oslovit lidi s určitým vzděláním ne ti co je zajímá jen jejich dvoreček,ale takoví jsou i mladší...
Vít
Mladé dovede být každé tele...
Podle vaší gerontofobní logiky jsou senioři tou nejbohatší vrstvou ve společnosti, která plní pokladny supermarketů a pro které se vyplatí zaměřit lživou reklamu, kterou jen ti mladší dovedou prokouknout. Domnívám se ale, že nejvíce zadluženi jsou představitelé té mladší generace, která se nechá zblbnout reklamou o možnostech nákupu na splátky a o různých "výhodných" půjčkách, jako by se nemuselo vracet i s úroky. Hlavně mít všechno a pokud možno hned! Stačí zajít do různých nákupních středisek a podle toho, kdo tam nakupuje různé podřadné ptákoviny a kdo je duševně jednodušší je jasno.
kuk
za pár let
tady bude velká část reklamy jenom pro seniory .... a zbytek pro spoluobčany a přistěhovalce ...
JK XI/09
kupní síla a spotřebitelský kolaps
Ve světě, kde je vše na prodej, pobírá každý ze šéfů nejsilnějších hedgeových fondů plat, o který se podělí téměř 200 000 (dvěstě tisíc) českých zaměstnanců.
Každý z těchto finančních magnátů si přijde za necelé tři roky na tolik peněz, kolik stála výstavba Temelína.
Jak chcete takové kupní síle, která si může koupit cokoliv, vlastně čelit ?
PS spotřebitelský kolaps - důsledek zevírání nůžek mezi bohatými a chudými
Josef
Firma Beck
Ta se zaměřila hlavně na důchodce, kteří se dají lehce oblbnout a prodává jim předražené z a nekvalitní zboží. Přidá k tomu dáreček a indukční vařič, který stojí v SRN cca 40 euro jim prodá za 7000 Kč. Ono se říká : komu není rady, tomu není pomoci. Potom pláčou v televizních pořadech jak naletěli.
Denise
seniori
V Cechach je neuveritelna gerontofobie. Proto i marketong se seniory nezabyva. A tak trh s pomuckami na inkontinenci, mobilitu, polohovani,ale i na pripravu pohrbu je zanedbatelny. Take v nabidce ceskych cestovnich kancelari jsem nenasla specialni nabidky pro starsi generaci.
Honza
Senioři chcete prodat nebo pronajmout nemovitosti?
Na http://www.vlastnici.cz" target="_blank" rel="nofollow">http://www.vlastnici.cz je to bez realitek, provizí, zdarma a s návodem o 100 stranách. Prodávejte chytře!
Ada
Takový Lidl na seniory myslí dnem i nocí...
Zvláště na ty duševně jednodušší. Reklama typu "Ohřejeme vám vaše vlastní lejno, je nejlevnější" zabírá s neuvěřitelnou účinností...
Jiří
Nenechají se hned zblbnout
Starší zkušenější člověk se totiž nenechá hned zblbnout reklamou - a nekupuje pak jogurt podle toho, jestli ho v reklamě propaguje blondýna, ale podle toho, jak chutná a co obsahuje. To se manažerům pochopitelně nelíbí.