Neděle 12. července 2020svátek má Bořek 20 °C polojasno Předplatné LN

Diskuse k článku: Vzdušný prostor EU se uzavřel pro Boeing 737 MAX, Smartwings očekává rušení letů

Diskuse uzavřena, nelze přidávat příspěvky

  • Příspěvků: 30
  • Poslední: 13.3. 2019 19:32
  • Řadit dle: vláken
  • času vložení
M. Jindra 13.3.2019 19:32

Způsob jakým EU uzemnila probíhající lety je k cestujícím naprosto bezohledným a hysterickým nařízením. Vše nasvědčuje tomu, že jde více o obchodní válku, než o bezpečnost právě probíhajících letů.

P. Bárta 13.3.2019 9:26

Způsob , jakým EASA učinila opatření k uzemnění B 737 Max považuji za naprosto zhovadilý. Nedat strojům dostatek času k návratu na domovské báze nebo cílová letiště, stroje se buď obracely zpět, i nad ČR, nebo je dispečeři uzemnili, tak jako např. dva stroje Smartwings v Turecku a Tunisku. Jen chaos. Důsledkem budou finanční ztráty leteckých společností za bázování svých letadel na cizích letištích, komplikace v logistice. Zajímalo by mne, kolik bývalých pracovníků EADS pracuje v EASA.

L. Papazian Ing. 13.3.2019 0:37

Škoda, že i česká firma nenakupuje evropské výrobky, ale dává přednost cizímu, horšímu letadlu. Nyní je to doběhlo do velkých problémů.

P. Bárta 13.3.2019 7:57

Nemá důvod. Nikdo nikdy nekonstatoval nic o horším letadle. B737 je nejspolehlivější ero.

A. Devátý 13.3.2019 0:10

Kde soudruzi z ender udělali chybu?

P. Bárta 12.3.2019 20:47

Je to tak trochu hysterie, protoze duvody padu Ethiopian nejsou znamy a urady se jisti, aniz maji prokazatelny duvod.

P. Stepanek 12.3.2019 19:12

Fascinuje mne borovnost FAA, ale už jsou články, že senátoři tlačí na uzemnění Maxů i v USA. To už je průšvih co půjde do peněz.

R. Mráz 12.3.2019 18:48

Někteří chytráci tady píší jak Boeing drtí Airbus, že pane Franku, no znalosti o letectví nemáte zřejmě žádné, asi jste si to našel na netu. Hlavním velkým problémem je pravidelný servis letadel, kontrola a náhradní díly jsou drahé a letecké společnosti se snaží díly repasovat a nebo překračují životnost dílů. U 737 Max 8 je zřejmě chyba v softwaru, jsou to nová letadla, Boeing se předhání na trhu a zanedbává mezitím vývoj softwaru a jiných věcí. Nejvíce havarovaných letadel je právě z dílen Boeingu. Piloti většinou nejsou na vině pádu letadla, vždy se řídí pokyny počítače a může se stát, že vyhodnotí data mylně a pilot pokud letí v noci se jimi řídí a dojde k pádu. Letadla jsou již na takové úrovni, že by je po malém kurzu dokázal pilotovat i běžný člověk.

P. Stepanek 12.3.2019 19:14

Pane, vy jste blázen, jaký malý kurz máte na mysli? Nějakou klikacku na netu asi? Chápete, že to letadlo stojí 3 miliardy? Asi ne.

P. Bárta 12.3.2019 20:43

Boze na nebi, nejste taky repasovanej?

K. Pokorný 12.3.2019 18:33

Jestli dá Trump pokyn, tak se se bude v servilním předklonu. A fandové USA naštěstí sedí jen u počítačů bez rizika nehody.

R. Liška 12.3.2019 18:18

Extrémně nestabilní doba. fakt se divím, ýe ještě někdo dokáže věřit v nějakou kontinuitu, že jako nahradíme pár iluminátů lidovými vůdci a všechno bude ok. Tohle spíš vypadá na postupný kolaps systému a vznik něčeho úplně nového.

K. Jakubec 12.3.2019 18:36

Prosím tě neplaš . Letadla padaly a budou padat . Není za tím třeba hledat kolaps systému . Letadla dostaly stopku, protože po případném třetím pádu by dostaly snad miliardové pokuty a náhrady odškodnění . Doladí se , vychytaj se mouchy a budou lítat dalších třicet let . Jsou to velmi dobrá éra...

R. Liška 12.3.2019 18:39

Kolaps systému nepochybně příde. Doba je prostě taková. Například za dvě hodiny se hlasuje o Brexitu, protože 19 dní před vystoupením z Unie ještě není jisté, jak to vlastně bude probíhat. WTF?

M. Frank 12.3.2019 17:44

Když letadla servisují nevzdělaní primitivové a létají s nimi nevzdělaní primitivové, pak padají. EU je v háji s Airbusem, tak toho zneužila, v prodejních číslech je Boeing drtí.

V. Braun 12.3.2019 17:51

A jak to všechno EU zařídila? Nejspíše přikázala Británii aby Boingu zakázala létat, co? Airbus se s Boeingem přetahují léta, jeden rok je na tom lépe jeden a pak zase druhý, žádné drcení se nekoná.

https://www.forbes.com/sites/niallmccarthy/2019/01/10/boeing-pulls-ahead-of-rival-airbus-in-new-orders-infographic/#3c9dc3bc5be6

M. Frank 12.3.2019 17:54

Zneužila, ne zařídila.

S. Trolljegeren 12.3.2019 17:59

Vy si fakt nafackujte.

S EU to má pramálo společného.

V. Braun 12.3.2019 18:00

Ok, tak zneužila. Ovšem i zneužití předpokládá nějakou konkrétní akci -kdo konkrétně z EU co konkrétního udělal že to označujete za zneužití?

V. Braun 12.3.2019 18:21

Jako obvykle, když člověk požádá EU-bijce o nějakou konkrétní informaci tak je ticho po pěšině.

V. Novák 12.3.2019 18:08

No, přece EU ten Boeing shodila!

Nebo že by to byli ruští trollové???...

P. Balcar 12.3.2019 23:52

To už by byli jako islamističtí teroristé, ti se taky přihlásí ke všemu.

M. Stanovský 12.3.2019 15:05

Proč padají zrovna tyhle mašiny a zrovna těmhle aerolinkám? Jsou to moderní mašiny, možná ne úplně dotažené k dokonalosti, tak je potřeba více dbát na údržbu a prevenci. Holt furt jsou na světě aerolinky, které na údržbu kašlou. Celá řada z nich nesmí na letiště v EU. S takovou bych nikdy nikam neletěl. Tak ať si nakoupí od Rusáků staré iljušiny, ty se dají spravovat kladivem, a pokud ještě létají, budou létat navěky.

V. Braun 12.3.2019 17:47

Tak na začátku devadesátých let jsem byl pracovně v Litvě. Letišťátko malé a při odletu jsme měli tři hodiny zpoždění. Letadlo opravovali hned před odletovou halou a ozývaly se nadávky a rány opravdu jakoby do letadla usilovně bušili kladivem. Co to bylo za typ netuším, ale určitě ruské provenience. Následující let byl bez problémů.

J. Lepka 12.3.2019 10:52

Vyřazují Boeingy, hm. Asi doufají, že A 380 teď budou za hubičku.

S. Trolljegeren 12.3.2019 12:33

Nesmyslná úvaha.

Stroje naprosto jiných kategorií a určení.

:.

I jako vtip je to hloupé.

Zkuste to znovu.

O. Ondřej 12.3.2019 13:31

zřejmě znalec po česku - do všeho camrat

P. Balcar 12.3.2019 23:57

Není problém si najít, že 737 Max má počty pasažérů 139-230, zatímco A380 pojme cestujících podle konfirgurace od 525 do 853.

P. Pruner 12.3.2019 9:34

Je špatné, že dosud není známa příčina obou havárií.

O. Ondřej 12.3.2019 12:06

To teda je, ale může to trvat ještě hodně dlouho. Borci jsou ti, kteří to dokáží vyšetřit.

Snažím se naučit mít jizvy po popálení ráda, říká Týnuš Třešničková

Kristýna Třešňáková známá pod jménem Týnuš Třešničková (Praha, 27. června 2020) | na serveru Lidovky.cz | aktuální zprávy

Premium Byl to okamžik. Vteřina, v níž ji ožehly plameny. Vlasy, krk, ruce, obličej... Ten krásný obličej, který ji živí. Jedna...

Největší slabiny ojetých dodávek. Přinášíme přehled nejporuchovějších vozů

ilustrační snímek | na serveru Lidovky.cz | aktuální zprávy

Premium Dodávky byly stvořeny pro práci. Najedou mnohem více kilometrů než osobní auta, a to v náročných podmínkách. Ne všechna...

VELKÝ TEST ZOO: přehled cen, zvířat i atrakcí. Přijeďte, pomůžete!

Tygr ussurijský v Zoologické zahradě Olomouc | na serveru Lidovky.cz | aktuální zprávy

Premium Mají otevřeno 365 dní v roce, ať praží slunce, nebo se žení čerti. Na několik týdnů je zavřel až koronavirus. Chcete...