Diskuse k článku: Vzdušný prostor EU se uzavřel pro Boeing 737 MAX, Smartwings očekává rušení letů

Přihlaste se



REGISTRACE NA SERVERU LIDOVKY.CZ,
NEVIDITELNÉM PSU A ČESKÉ POZICI

SMS REGISTRACE

Diskuse LN jsou pouze pro diskutéry, kteří se vyjadřují slušně a neporušují zákon ani dobré mravy. Registrace je platná i pro servery Neviditelný pes a Česká pozice. více Přestupek znamená vyřazení Vašeho telefonního čísla z registrace a vyřazený diskutér se již nemůže přihlásit ani registrovat pod stejným tel. číslem. Chráníme tak naše čtenáře a otevíráme prostor pro kultivovanou diskusi.
Viz Pravidla diskusí. schovat

Jak postupovat

1. Zašlete SMS ve tvaru LIDOVKY REG na číslo 900 11 07.Cena SMS za registraci je 7 Kč. Přijde Vám potvrzující SMS s heslem.

2. Vyplňte fomulář, po odeslání registrace můžete ihned diskutovat

Tel. číslo = login,
formát "+420 xxx xxx xxx"
Kód ze SMS je rovněž heslo
Vaše příspěvky budou označeny Vaším jménem, např. K. Novák.
* Nepovinný.
Odesláním souhlasíte s Pravidly diskusí.
  • Příspěvků: 30
  • Poslední: 13.3.2019 19:32
  • Řadit dle: vláken
  • času vložení
M. Jindra 13.3.2019 19:32

Způsob jakým EU uzemnila probíhající lety je k cestujícím naprosto bezohledným a hysterickým nařízením. Vše nasvědčuje tomu, že jde více o obchodní válku, než o bezpečnost právě probíhajících letů.

P. Bárta 13.3.2019 9:26

Způsob , jakým EASA učinila opatření k uzemnění B 737 Max považuji za naprosto zhovadilý. Nedat strojům dostatek času k návratu na domovské báze nebo cílová letiště, stroje se buď obracely zpět, i nad ČR, nebo je dispečeři uzemnili, tak jako např. dva stroje Smartwings v Turecku a Tunisku. Jen chaos. Důsledkem budou finanční ztráty leteckých společností za bázování svých letadel na cizích letištích, komplikace v logistice. Zajímalo by mne, kolik bývalých pracovníků EADS pracuje v EASA.

L. Papazian Ing. 13.3.2019 0:37

Škoda, že i česká firma nenakupuje evropské výrobky, ale dává přednost cizímu, horšímu letadlu. Nyní je to doběhlo do velkých problémů.

P. Bárta 13.3.2019 7:57

Nemá důvod. Nikdo nikdy nekonstatoval nic o horším letadle. B737 je nejspolehlivější ero.

A. Devátý 13.3.2019 0:10

Kde soudruzi z ender udělali chybu?

P. Bárta 12.3.2019 20:47

Je to tak trochu hysterie, protoze duvody padu Ethiopian nejsou znamy a urady se jisti, aniz maji prokazatelny duvod.

P. Stepanek 12.3.2019 19:12

Fascinuje mne borovnost FAA, ale už jsou články, že senátoři tlačí na uzemnění Maxů i v USA. To už je průšvih co půjde do peněz.

R. Mráz 12.3.2019 18:48

Někteří chytráci tady píší jak Boeing drtí Airbus, že pane Franku, no znalosti o letectví nemáte zřejmě žádné, asi jste si to našel na netu. Hlavním velkým problémem je pravidelný servis letadel, kontrola a náhradní díly jsou drahé a letecké společnosti se snaží díly repasovat a nebo překračují životnost dílů. U 737 Max 8 je zřejmě chyba v softwaru, jsou to nová letadla, Boeing se předhání na trhu a zanedbává mezitím vývoj softwaru a jiných věcí. Nejvíce havarovaných letadel je právě z dílen Boeingu. Piloti většinou nejsou na vině pádu letadla, vždy se řídí pokyny počítače a může se stát, že vyhodnotí data mylně a pilot pokud letí v noci se jimi řídí a dojde k pádu. Letadla jsou již na takové úrovni, že by je po malém kurzu dokázal pilotovat i běžný člověk.

P. Stepanek 12.3.2019 19:14

Pane, vy jste blázen, jaký malý kurz máte na mysli? Nějakou klikacku na netu asi? Chápete, že to letadlo stojí 3 miliardy? Asi ne.

P. Bárta 12.3.2019 20:43

Boze na nebi, nejste taky repasovanej?

K. Pokorný 12.3.2019 18:33

Jestli dá Trump pokyn, tak se se bude v servilním předklonu. A fandové USA naštěstí sedí jen u počítačů bez rizika nehody.

R. Liška 12.3.2019 18:18

Extrémně nestabilní doba. fakt se divím, ýe ještě někdo dokáže věřit v nějakou kontinuitu, že jako nahradíme pár iluminátů lidovými vůdci a všechno bude ok. Tohle spíš vypadá na postupný kolaps systému a vznik něčeho úplně nového.

K. Jakubec 12.3.2019 18:36

Prosím tě neplaš . Letadla padaly a budou padat . Není za tím třeba hledat kolaps systému . Letadla dostaly stopku, protože po případném třetím pádu by dostaly snad miliardové pokuty a náhrady odškodnění . Doladí se , vychytaj se mouchy a budou lítat dalších třicet let . Jsou to velmi dobrá éra...

R. Liška 12.3.2019 18:39

Kolaps systému nepochybně příde. Doba je prostě taková. Například za dvě hodiny se hlasuje o Brexitu, protože 19 dní před vystoupením z Unie ještě není jisté, jak to vlastně bude probíhat. WTF?

M. Frank 12.3.2019 17:44

Když letadla servisují nevzdělaní primitivové a létají s nimi nevzdělaní primitivové, pak padají. EU je v háji s Airbusem, tak toho zneužila, v prodejních číslech je Boeing drtí.

V. Braun 12.3.2019 17:51

A jak to všechno EU zařídila? Nejspíše přikázala Británii aby Boingu zakázala létat, co? Airbus se s Boeingem přetahují léta, jeden rok je na tom lépe jeden a pak zase druhý, žádné drcení se nekoná.

https://www.forbes.com/sites/niallmccarthy/2019/01/10/boeing-pulls-ahead-of-rival-airbus-in-new-orders-infographic/#3c9dc3bc5be6

M. Frank 12.3.2019 17:54

Zneužila, ne zařídila.

S. Trolljegeren 12.3.2019 17:59

Vy si fakt nafackujte.

S EU to má pramálo společného.

V. Braun 12.3.2019 18:00

Ok, tak zneužila. Ovšem i zneužití předpokládá nějakou konkrétní akci -kdo konkrétně z EU co konkrétního udělal že to označujete za zneužití?

V. Braun 12.3.2019 18:21

Jako obvykle, když člověk požádá EU-bijce o nějakou konkrétní informaci tak je ticho po pěšině.

V. Novák 12.3.2019 18:08

No, přece EU ten Boeing shodila!

Nebo že by to byli ruští trollové???...

P. Balcar 12.3.2019 23:52

To už by byli jako islamističtí teroristé, ti se taky přihlásí ke všemu.

M. Stanovský 12.3.2019 15:05

Proč padají zrovna tyhle mašiny a zrovna těmhle aerolinkám? Jsou to moderní mašiny, možná ne úplně dotažené k dokonalosti, tak je potřeba více dbát na údržbu a prevenci. Holt furt jsou na světě aerolinky, které na údržbu kašlou. Celá řada z nich nesmí na letiště v EU. S takovou bych nikdy nikam neletěl. Tak ať si nakoupí od Rusáků staré iljušiny, ty se dají spravovat kladivem, a pokud ještě létají, budou létat navěky.

V. Braun 12.3.2019 17:47

Tak na začátku devadesátých let jsem byl pracovně v Litvě. Letišťátko malé a při odletu jsme měli tři hodiny zpoždění. Letadlo opravovali hned před odletovou halou a ozývaly se nadávky a rány opravdu jakoby do letadla usilovně bušili kladivem. Co to bylo za typ netuším, ale určitě ruské provenience. Následující let byl bez problémů.

J. Lepka 12.3.2019 10:52

Vyřazují Boeingy, hm. Asi doufají, že A 380 teď budou za hubičku.

S. Trolljegeren 12.3.2019 12:33

Nesmyslná úvaha.

Stroje naprosto jiných kategorií a určení.

:.

I jako vtip je to hloupé.

Zkuste to znovu.

O. Ondřej 12.3.2019 13:31

zřejmě znalec po česku - do všeho camrat

P. Balcar 12.3.2019 23:57

Není problém si najít, že 737 Max má počty pasažérů 139-230, zatímco A380 pojme cestujících podle konfirgurace od 525 do 853.

P. Pruner 12.3.2019 9:34

Je špatné, že dosud není známa příčina obou havárií.

O. Ondřej 12.3.2019 12:06

To teda je, ale může to trvat ještě hodně dlouho. Borci jsou ti, kteří to dokáží vyšetřit.

Najdete na Lidovky.cz