Diskuse k článku: Nejrychlejší vlakové spojení z Berlína do Vídně? Vyhnout se českým kolejím

Diskuse uzavřena, nelze přidávat příspěvky

  • Příspěvků: 138
  • Poslední: 19.10.2017 20:49
  • Řadit dle: vláken
  • času vložení
L. Papazian Ing. 19.10.2017 15:42

Dobré rozhodnutí Německa a Rakouska! Mizerný výsledek českého kapitalismu! Modernizace železniční sítě už dávno měla být na hlavních tratích hotova! A k tomu nemáme stejnou měnu, jako mají Rakušané a Němci. Když se to sečte a podtrhne, tak česká naivita byla náležitě potrestána.

J. Šejnoha 19.10.2017 14:02

Dobrá zpráva.

Máme tu i beztak dost rámusu.

Ještě by nás mohly objíždět kamiony. Zvýšil bych mýtné.

L. Bystrý 19.10.2017 14:29

To nepomůže, drahý soudruhu a soukmenovče Šejnoho: Kapitalisticko-demokratičtí vykořisťovatelé si vyšší mýtné započítají do ceny zboží, ještě víc vykořistí zubožený proletariát – a my se německého rámusu nezbavíme.

Ano, jediný způsob, jak se DEFINITIVNĚ zbavit Němců a ostatních Evropanů, je návrat naší plné samostatnosti a svobody, spojený – jak také jinak – s návratem nepřemožitelné Armády Ruské federace.

Ano, až bude u nás vše jako před Prohraným listopadem, tak Němci a jiní Evropani ani nebudou prosit naše úřady o vydání povolení k přepravě svého zbytečného zboží přes naše území. A my budeme mít – KONEČNĚ – klid na práci a po práci legraci, jak zpíval národní umělec s. Jan Werich.

Ať věčně žije Veliký Putin, BJJP, naše jediná opravdová záštita proti EU a NATO!

Volte ANO, KSČM a našeho Miloše!

V. Novák 19.10.2017 16:45

Trollíku, už to to nikdo nevěří - tak co, nevymyslíš něco jiného?

Když už ses z Čistého pejmenoval na Bystrého...

L. Bystrý 19.10.2017 20:49

Hloupý havlistický trolle „Nováku“, dochází ti vůbec, že brzy skončíš?

Zítra, ano, UŽ ZÍTRA si zvolíme osvobození od EU a NATO; a náš národní Vůdce Babiš brzy udělá pořádek v diskuzích na svých Lidovkách, i v celé své zemi.

A havlisti, bruselanti a vůbec VŠICHNI pražští lumpenkavárníci budou mít co? No po zadeli, anonymní havlisto „Nováku“!

Za co si budeš kupovat kořalku, až ti přestanou platit západní ideo-diversní centrály? Půjdeš s námi makat pro Agrofert? Vážně? No tak to zkus, aspoň se pořádně nasmějeme. Protože ty se z poctivé práce poděláš, trosko, ubožáčku buržoasní.

Na shledanou v lepších časech, po opětovném osvobození naší vlasti nepřemožitelnou Armádou Ruské federace!

Volte ANO, KSČM a našeho Miloše!

K. Stržanovský 19.10.2017 13:04

Co na to ministr dopravy jmenovaný z ANO? Že by jim Kalousek vytrhal koleje?

R. Hanuš 19.10.2017 13:27

Ale ty jedno malé pako. Až do příchodu ANO na ministerstvo dopravy se s projekty VRT vůbec nezačalo. Za dvacet let vlád ODS a Soc Dem ani čárka, ani zmínka.

Teprve Ťok zlomil odpor SŽDC, takže se v současnosti projektuje Praha Berlín a právě se vysoutěžila Praha Brno.

Nicméně projektovat se bude ještě nejméně deset let. Takže první VRTky, pokud to ODS se Socany zase nezastaví, budou až po roce 30. Ale pokud budou, tak jen díky ANO.

S. Melichar 19.10.2017 11:23

Tenhle článek by měli mít za povinost hlavouni, co o tom rozhodují, každý ráno nahlas přečíst.

J. Tolman 19.10.2017 11:34

Nemohu se ubránit dojmu, že z české strany jde o úmysl - snažit se zabránit čemukoliv, co by nás více spojovalo se Západem. Ale pokud by mezi námi a Ruskem nebyla Ukrajina a Slováci, širokorozchodná by byla přinejmenším do Prahy a prezentováno by to bylo jako otevírání se Česka světu.

L. Bystrý 19.10.2017 12:11

Kéž byste měl pravdu, občane Tolmane! Kéž by už širokorozchodná spojovala Moskvu s Pragou a Karlovými kurortami!

To by totiž znamenalo, že Česko leží BEZPEČNĚ uvnitř hranic Velikého Ruska!! Což by bylo to nejlepší, co s jen můžeme přát, my roduvěrní Češi a Rusové.

Pokud nechápete, občane Tolmane, tak si přečtete můj příspěvek z 18.10.2017 20:32: Ano, širokorozchodná zůstane NAVŽDY pouze uvnitř Velikého Ruska, z dobře pochopitelných (snad i Vámi pochopitelných) důvodů.

Prostě: Čím dřív se bude Veliké Rusko rozkládat od Atlantického oceánu k oceánu Tichému, tím dřív bude mít stolica ČSSR přímé vlakové spojení s Moskvou, po NEPŘERUŠENÉ širokorozchodné.

Na shledanou v lepších časech, po osvobození Evropy nepřemožitelnou Slovanskou osvoboditelskou armádou!

Volte ANO, KSČM a našeho Miloše!

V. Novák 19.10.2017 12:13

Další čistý nick, trolle?

L. Bystrý 19.10.2017 12:30

Zalez zpátky do své smrduté díry, anonymní havlisto „Nováku“, a přestaň trollit na Lidovkách našeho Babiše!

V. Novák 19.10.2017 12:15

Podle ODS Rímana byla státní železnice komunistickiý výmysl a tak se ji pokusil zdevastovat jako tu autobusovou.

Naštěstí byl vysmahnut dřív, než se mu to podařilo.

Naneštěstí i tak příliš pozdě.

J. Šejnoha 19.10.2017 14:03

Na Ukrajně je širokorozchodná.

V. Novák 19.10.2017 14:06

Až do Košic.

J. Tolman 19.10.2017 16:20

Na ja, ale ta Ukrajina v cestě vadí. Ale pokud ji Rusko osvobodí, možná že ta širokorozchodná do Prahy přeci jen dorazí.

V. Novák 19.10.2017 16:44

Ukrajina by ráda nevadila a inkasovala tranzitní poplatky. Jenže Rusko se jí vyhýbá a Evropa taky tranzit přes území Nikolů Šuhajů neriskuje.

Bohužel na to doplácejí bratia Slováci a inkasují "protiruští" Poláci - Polákům nikdy prachy nesmrděly, ani ty ruské.

V. Student 19.10.2017 10:22

No, my si nakonec vykoledujeme, že nás budou přehlížet jako dneska Bratislavu. Jenže ta je v tom nevinně, prostě opravdu stojí mimo trasu Praha, Vídeň. Ale co bychom se nevyšachovali sami, když můžeme, ne?

J. Šejnoha 19.10.2017 14:06

Nebojte oni nás už přehlížejí dávno.

Proč platí ve Škodovce 3x méně než ve Wolfsburgu ?

Úplně by nás měli zapomenout při rozmísťování afromuslimů.

G. Mýtič 19.10.2017 8:14

Není divu, že není na investice, když vlády posledních let rozfrncají státní příjmy na úplatky voličům, navíc stát dále zadlužujíí a Zao tomu ještě na billboardech říká bohatnutí :D.

M. Valenta 19.10.2017 8:06

Jak příznačné pro poslední dobu. Česko na vedlejších tratích. Poděkujme našim "neohroženým" politikům a také, a to především, sami sobě.

K. Kořinek 19.10.2017 6:28

Proste Řebicek setril na koupi Slavie, aby si splnil detsky sen. Tak ty rekonstrukce maji mensi skluz.

D. Inzenyr 19.10.2017 7:13

Tak fotbal je dulezity, aby deti netloustly, nesedely u tabletu a nebraly drogy :-)))))

J. Škodák 19.10.2017 8:02

Finanční podpora špičkového sportu nemá nic společného s pohybem dětí! Ba právě naopak. Budou sedět před bednou a při sledování fotbalu budou žrát a chlastat doma, nebo v hospodách ti náctiletí a jsa frustrovaní z prohry propadnou vandalismu. Taková podpora sportu podporuje ještě více agresivitu mladistvých!

P. Skokan 19.10.2017 5:52

Dvacet let koncepčního řízení státu přináší výsledky.

L. Šarina 19.10.2017 5:05

No ještě budeme s láskou vzpomínat va Rakousko-Uhersko:-))

V. Kopta 19.10.2017 9:08

RU bylo právě učebnicovou ukázkou neefektivity, němečtí generálové v prusko-rakouské válce přímo ve svých plánech počítali s blbostí rakouského velení. Odkud myslíte že jsme tohle pobrali...

V. Novák 19.10.2017 12:10

Ale železnice mělo R-U výborné.

M. Stanovský 19.10.2017 0:53

Budou jezdit o 20 km delší trasu, tedy budou dražší. A budou jezdit lepší vlaky, takže si cestující připlatí další chechtáky za nadstandard. Uvdíme, určitě pár vlaků přes Prahu zůstane. Takže se možná tratě trochu uvolní, ale možná tyhle vlaky budou narvanější. Oni i Němci chtějí šetřit. A pokud mohu soudit z vlastní zkušenosti, tak ve vlacích jsou ze značné části asijští turisté. A v Praze jich stejně většina vystoupí. Myslím, že relaci Vídeň-Berlín nebo Gratz-Hamburk není nezajímavé realizovat létadlem.

A. Müller 19.10.2017 7:32

o 200 km