Diskuze
Někteří strojvůdci švindlují se směnami. Je ale složité sebrat jim licenci, říká šéf Drážního úřadu Kolář
Děkujeme za pochopení.
D33u35š54a17n 17R59a39j84n65i98n20e54c
Naozaj je to zložité , páni železničiari ?
A odkontrolavať . strestať desaťtisíce kamioňákov či dodržujú predpísané prestavky na odpočinok nie je problém ? Dokonca aj nenecký policati si zgustnú na českom kamionistovi , ked nechrápe na parkovisku predpísaný čas !
A pre vás je problém skontrolovať tých vašich cca 1000 rušňovodičov !
Vám naozaj nevadí , že hazardujete denne zo zdravím a životmi tisícov ludí ?
Možno by asi pomohlo , kedy vás povyhadzovali na ulicu a šup s vami na pracák !
K33l66u12k 97Z44t19o58p54o32l43o48v92k55y
urcite ne, je snadne svalit financni upadek zeleznic na strojvudce , jestli nekdo svindluje tak jsou to leda tak lidovudci
D72u71š63a44n 37R72a88j63n22i26n84e64c
Za všetkým je teraz naozaj z 90% ľudský faktor !
I11v96a88n 97Š24t47í30p11e18k
Muselo zahynout několik lidí aby se veřejně začalo řešit to, co je neveřejně dávno známé. Především vedení té asociace strojvůdců by mělo OKAMŽITĚ odstoupit. Nechci jezdit s unaveným řidičem co skáče z vlaku jednoho dopravce do vlaku jiného a ve chvíli katastrofy zrovna volá manželce, že přijde zase pozdě.
P23a61v24e41l 22S92k45ř75i27v60a77n
No musím s Vámi, ač nerad souhlasit. Ministr dopravy rozhodl o zavedení ETCS a úpravě režimu na dráze. To ovšem měla chtít především ta organizace jakožto odborová a stavovská organizace těch, kteří vlaky řídí. Pokud tedy nechtěla vypadat jako banda šmejdů. No, tak teď tak vypadá. Třeba strojvůdci tohle pochopí a ukážou, že jim na bezpečnosti cestujících, které vozí a za berou ty peníze, záleží víc, než dopravcům, kteří je zaměstnávají. ČD životy cestujících nestojí za to, aby na některých tratích udělali alespoň minimální bezpečnostní opatření, viz ten motorák.
P48e84t27r 34Š92r90a41i82e98r
Je složité sebrat jim licenci. To souhlasím. Obzvláště složité to pak je, když se problém, o kterém se obecně ví dlouhá léta, nikdo za celou dobu ani nepokusil řešit, včetně posledních dvou volebních období ...
K82a73m49i95l 17H71a79m30p20l
Strojvedoucí - cvičené opice. Kam mu nevedou koleje, tam nepojede. A stejně se nejsou schopni se řídit jednoduchými pravidly. Ještě, že nejsou řidiči autobusů apod.
D35u78š51a11n 75R28a36j67n33i35n78e38c
Podstate máte pravdu , cvičené opice. Ale nezodpovedné arogantné cvičené opice !
Normálny človek keď vidí červenú na semafore / na každom semafore/ si povie Stoj , ďalej ťa čaká iba smrť ! Ale tie opice si to nepovedia ....
P30a75v62e12l 76B24e51ň68o
...a lékaři švindlují se službami, protože, by to podle zákona nešlo a mnoho nemocnic by nezajistilo noční služby...a tak dále to funguje v každém oboru, kam se podíváme ... jenom manažerů, politoligů, a zejména politiků je tolik, že už nestačí trafiky...ale těch hloupých řečí plná média...
P81a74v79e41l 38S29k94ř78i20v87a96n
Švindluje se všude, kde je ke švindlům prostor, tj. zejména tam, kde zastydl komunismus. Ve zdravotnictví jde o platby z pojištění a u železnice je to státní monopol.
D27a73n 91P54í51š89ť65a64l72a
Za projetí návěstidla na stůj byly citelné postihy! Existuje taky předzvěst, dal bych na mašinu dva lidi a vymalováno! To nikoho nenapadlo, jen se vedou hloupý kecy!
P72a62v17e30l 54S53k73ř43i14v93a64n
To tu bylo za komunismu a bylo to zrušeno při zavedení autobloku, tlačítka pozornosti, apod. Cesta zpět. Je třeba vylepšit technické zabezpečení, o kterém nám všichni, včetně drážního úřadu lhali, že je dokonalé. Jak se zdá, ETCS je na úrovni poněkud vyšší, než náš současný binec.
J78a50n 27K71a69d35e94ř85á97b47e37k
Milý pane Pavec. Projetí návěštidla signalizující stůj není, jak nakonec v článku zazní z úst šéfa Drážního úřadu žádná fatální chyba. Ano, nám motoristům je zcela nepochopitelné, že na železnici se jezdí zcela legálně na červenou a to i bez jakéhokoliv pokynu. Pokud to jejich hlavouni přiznají pak dodají jen za určitých podmínek, ale které to jsou Vám nikdy neprozradí. No myslet si, že fíra jedoucí po neosvětlené trati v noci má jet tzv. na dohled je dost velká pitomost. Vlak má obrovskou setrvačnost, takže ta rychlost by musela být tak 3 km/hod.
V55l68a49s32t57i87m20i31l 72Z61a12d52á43k
Jézusmarjájózef. Projetí červené je dovoleno
a, u oddílového návěstidla autobloku, nutné je zastavit a posléze pokračovat v jízdě dle rozhledu takovou rychlostí aby bylo možné zastavit před překážkou
b, u vjezdového nebo odjezdového návěstidla pokud současně bliká bílé světlo.
Hnací vozidla mají velmi silné reflektory, které se používají při jízdě podle rozhledu.
J18a21n 71R21e82c75h31n45o16v93s41k48ý
Hloupé žvásty ouředníka. Lidským chybám se dá účinně bránit vyspělým systémem, který může vyhodnocovat a hlásit operátorovi nebezpečné stavy. K tomu by bylo nutné vytvořit pro železnici jednodušší obdobu řízení letového provozu. Technicky nic moc složitého ani drahého. Mohlo to být už dávno. To by však na klíčových místech nesměly sedět takové nuly jako Kolář.
P32a73v82e81l 63S70k77ř74i34v35a61n
ETCS ? ... který mají zavést a nedostali se ani tak daleko jako Slováci, kteří ho už provozují od roku 2010 ?
P61a15v30e25l 54S92k72ř91i27v47a74n
Čas na schopnějšího šéfa drážního úřadu. Zejména pokud nechápe, že od eliminace projetí na červenu je tu technika, takže tento argument je za současné situace spíš sebeobžaloba. Pokud švindlují a ví to, měl navrhnout řešení. Před nehodami.
J38a60n 24K32a73d24e71ř16á20b61e54k
Projetí na červenou je na železnici legální. Nám motoristům zůstává rozum stát.