Diskuze
Konec obtěžujících call center? Brusel vyhlásil stopku otravným telefonátům
Děkujeme za pochopení.
I. Valčíková
Občas v tom Bruselu dostanou i dobrý nápad. V tomto jim tleskám, ale ani nevím, kdy to bylo naposledy.
K. Jež 888
Je to prostě na žalobu. Platím za telefon - hovory a ne za slabomyslnou reklamu.
Ano, toto je nejpalcivejsi problem EU. Jesteze to resi tak razne a ukazuji, kdo je panem situace.
:-P
Ja s tim problem nemam. Parkrat jsem jen odlozil telefon a nechal je vypovidat. Pak jsem rekl, ze to je zajimave, ale moc jsem tomu nerozumel, jestli by mi to mohli zaopakovat. A az potom jsem zavesil. Oni si totiz vyhodnocuji delku hovoru a uspesnost marketingove akce. Ja jsem je nechal povidat dlouho ale bez vysledku, tim se me cislo dostalo na black list a uz mi nevolaji
Jooo Tobby se konecne docka, zavolamu sam Ovar, na neho stejne zadne zakony neplati! Tak si to potom nahrejte, at se muzete pochlubit i vnoucatum :)
J. Tobby
A ta "stopka" něco změní? Stačí se podívat jak nakonec dopadl "boj" se SPAMem. Firma si dnes najme jinou firmu a již za svůj SPAM neodpovídá. Kouzelná větička "není odesílatelem". :D
P. Fajt 643
Kdo teďka bude Tomanovi a Komárkovi volat? :(
Vždyť to byli jediní, kdo měl zájem se s nima bavit...
D. Stirský
Ano, já jsem pro EU, to ano. Ale přesně tímto si sama sobě kope hrob. Přece EU se nesmí zabývat takovou prkotinou, jako jsou nějaké nevyžádané telefonáty. Jde o typický příklad toho, čím by se měl zabývat národní parlament - pokud vůbec. A byť se jedná o prkotinu, tak podobných je v rámci EU byrokracie na sta, ne-li na tisíce. To vše něco stojí: úředníci, překlady, odborné studie, zasedání orgánů...
Je to normalna ochrana spotrebitela, sam ste si aj zodpovedal, ze sa jedna o nevyziadane telefony...
Narodny parlament sa povacsine takymito vecami nezaobera, ti maju ine veci na praci.
Nejaky ten pokus o ochranu spotrebitela a zrusenie "podnikatelskych aktivit" Smejdov tu bol, a stale pretrvava - ale akosi sa pozabudlo na to, ze podobnymi praktikami operuju aj kadejake pofiderne call centra, ktore maju podobny business know how.