Občas v tom Bruselu dostanou i dobrý nápad. V tomto jim tleskám, ale ani nevím, kdy to bylo naposledy.
Je to prostě na žalobu. Platím za telefon - hovory a ne za slabomyslnou reklamu.
Ano, toto je nejpalcivejsi problem EU. Jesteze to resi tak razne a ukazuji, kdo je panem situace.
:-P
Ja s tim problem nemam. Parkrat jsem jen odlozil telefon a nechal je vypovidat. Pak jsem rekl, ze to je zajimave, ale moc jsem tomu nerozumel, jestli by mi to mohli zaopakovat. A az potom jsem zavesil. Oni si totiz vyhodnocuji delku hovoru a uspesnost marketingove akce. Ja jsem je nechal povidat dlouho ale bez vysledku, tim se me cislo dostalo na black list a uz mi nevolaji
Jooo Tobby se konecne docka, zavolamu sam Ovar, na neho stejne zadne zakony neplati! Tak si to potom nahrejte, at se muzete pochlubit i vnoucatum :)
A ta "stopka" něco změní? Stačí se podívat jak nakonec dopadl "boj" se SPAMem. Firma si dnes najme jinou firmu a již za svůj SPAM neodpovídá. Kouzelná větička "není odesílatelem". :D
Kdo teďka bude Tomanovi a Komárkovi volat? :(
Vždyť to byli jediní, kdo měl zájem se s nima bavit...
Ano, já jsem pro EU, to ano. Ale přesně tímto si sama sobě kope hrob. Přece EU se nesmí zabývat takovou prkotinou, jako jsou nějaké nevyžádané telefonáty. Jde o typický příklad toho, čím by se měl zabývat národní parlament - pokud vůbec. A byť se jedná o prkotinu, tak podobných je v rámci EU byrokracie na sta, ne-li na tisíce. To vše něco stojí: úředníci, překlady, odborné studie, zasedání orgánů...
Je to normalna ochrana spotrebitela, sam ste si aj zodpovedal, ze sa jedna o nevyziadane telefony...
Narodny parlament sa povacsine takymito vecami nezaobera, ti maju ine veci na praci.
Nejaky ten pokus o ochranu spotrebitela a zrusenie "podnikatelskych aktivit" Smejdov tu bol, a stale pretrvava - ale akosi sa pozabudlo na to, ze podobnymi praktikami operuju aj kadejake pofiderne call centra, ktore maju podobny business know how.