Diskuse k článku: Volkswagen se letos zřejmě dohodne na koupi podílu na Suzuki

Diskuse uzavřena, nelze přidávat příspěvky

  • Příspěvků: 7
  • Poslední: 20.9.2009 21:25
  • Řadit dle: vláken
  • času vložení
20.9.2009 17:40

Kapitalismus

Německo vymýšlí šrotovné, aby udrželo své automobilky při životě a zdá se že jim přitom nechybí prostředky na rozšiřování. Chce-li být kapitalistický stát trochu sociální (a to chceme všichni, bez ohledu na silácké řeči mladých a úspěšných), musí počítat s tím, že bude kapitalisty vydírán.

20.9.2009 14:47

To bude zajímavé...

AGILA od Opela je výrobkem Suzuki. Stejně tak Splash.

Bude teď VW dodávat součástky Oplovï - nebo naopak?

20.9.2009 15:38

Re: To bude zajímavé...

Zajímavější je něco jiného: Volkswagen je majetkem Porsche, Porsche je od nedávna majetkem Kataru = japonská Suzuki bude také majetkem Emirátu Katar, majetkem Arabů, majetkem Chalífátu.

Vědí tohle Japonci, vědí, že své desítkami let úporné práce od malých motorek vypiplané rodinné stříbro prodávají ve skutečnosti lidem, kteří se na ně dívají jako na budoucí kořist džihádu - Japonky jsou krásné holky a na rozdíl od Evropanek i vychované,  dobře se budou prodávat na otrokářských trzích severní Afriky...japonská vláda, která tolik chrání japonské tradice u velrybího bifteku se nezajímá o Suzuki, perlu japonského strojírenského průmyslu - to už mravní rozklad západní civilisace dospěl i do Tokia...

20.9.2009 15:59

Re: To bude zajímavé...

Ty to máš v hlavě docela vymetený, že? (btw. Katar má snad asi 10 % akcií Porsche)

20.9.2009 16:22

Re: To bude zajímavé...

:):):) you've just made my day... well done mate :)

20.9.2009 18:35

Re: To bude zajímavé...

Musíte sledovat informace z bankovního světa.Pak budete vědět,že soutěž o odkup akcií mezi Porsche a Volkswagen vyhrála Volkswagen.Takže Volkswagen vlastní Evropskou pobočku Porsche.No a Katar vlastní cca 10% Evropské pobočky Porsche.Z toho vyplývá že Katar,alespoň prozatím Volkswagen nevlastní. Volkswagen pak potřebuje v současné krizi nějakého partnera na Asijských trzích protože v Evropě jeho současný prodej stagnuje a jde dolů až tak,že uvažuje o stažení svých akcií z burzy.Co se týče japonských motorek,pak se zkuste optat ve Strakonicích komu že byl prodán před lety patent na převodovku do motorek,kterou tehdy ve Strakonicích vyvinuli a komunisti ji po válce jaksi neuměli využít.

20.9.2009 21:25

Re: To bude zajímavé...

a) je fakt, že komunismus prošustroval lecjaký český vynález, to ale nesnižuje fachmanství těch, kteří ho dokázali účelně využít, motorka není jen převodovka a všechny ty Hondy, Kawasaki a Suzuki, co začínaly po WW2 na mopedech dávno převekslovaly na onačejší a hlavně také na zcela origin výrobu

b) již před WW1 platilo, že v akciové společnosti mi vzhledem k rozptylu akcií mezi drobné akcionáře stačí k faktickému vlastnictví kontrolní balík cca 10 až 20%, nemusím mít nadpoloviční většinu. A zprávy z bankovního svata, co se týče ruského, čínského, arabského kapitálu se podivnou náhodou těžko hledají:)))kdo by to byl řekl, že Daimler například vlastní Kuwajt, Airbus zase Emiráty, největší francouzskou fabriku na obohacování uranu Irán. Velký Lenin kdsi řekl, že kapitalisté jsou schopni komunistům půjčit peníze i na nákup provazu na kterém je komuna poté oběsí, v tomhle měl recht....

Najdete na Lidovky.cz