Diskuze
Je pro vás důležité, jak při řízení vypadáte? Kupte si Yeti
Děkujeme za pochopení.
Luděk
Líbí se mi
Yetiho jsem si prohlížel před několika dny na pumpě - byl to kus na zkušebních číslech. Design se mi líbí, zepředu je správně agresívní, trochu připomíná nějakého hada nebo ještěra...vzhled dneska prodává, dokonalé vlastnosti jsou již téměř samozřejmostí, vyrábět špatné auto si dneska nemůže nikdo dovolit.
Od pohledu jediná chyba - zadní dveře zasahují až do výřezu blatníku. Hezké, elegantní, ušetřila se jedna spára. Ale při nastupování se o špinavou hranu dveří zapatláte.
Josef
To je tak.
Yeti není auto pro většinu zde přispívajících pisatelů. Yeti je auto pro lidi, kteří potřebují nutně nový model škodovky. Mezi námi chodí lidé, kteří jsou už tak natřesení, že ho mají u svého prodejce dávno zadaný. Jenom, aby ve svém okolí byli první vlastníci. Vím o čem píšu. Ti lidé jsou tak zaujatí značkou, až jsou vadní. U řady z nich to začalo již ve 20 tém roce věku a pokračuje to i po 30 ti létech. Škoda na to sází a celkem úspěšně. Máte také v rodině gumu, která prohlašuje, že jiné auto než Škoda si nikdy nekoupí? A můžete ho vozit v čemkoliv.
Kylie
Re: To je tak.
Ehm "... jiné auto než Škoda si NIKDY NEkoupí"?
NEní to trochu ... "na psychiatra"? ,-)
mikes
titulek
Obavam se, ze pri vymysleni nadpisu clanku mel autor opet slabsi chvilku. V posledni dobe nejak casto - "superrychly passat" v to pocitaje.
Kylie
Vy jste to NEpochopil ...
... milý mikes(i)!
Ty NADPISY jsou vlastně je "citace" - to NE"vymyslel" autor článku(-ů) ,-)
PROCHOR
Yeti,Roamster,Fabia II
Za ty přední sloupky měl by jejich návrhář dostat padáka.
Pavlik
Re: Yeti,Roamster,Fabia II
Je to seredne ale musel by jej dostat i navrhar repliky Mini od BMW.
milan
Koleno
Auto, ve kterým se mlátím do pravýho kolena vo tunel je nanic. Auto, který nemá automat ke každýmu motoru v každý výbavě je nanic. Kdy už Škoda vyrobí auto, který si budu moct koupit ?
Kylie
Re: Koleno
Výroby Škoda Auto mne NEberou, ale ve škoda Octavia RS a také Superb 3.6 se asi dá jezdit BEZ problémů (a to NEmyslím jako ironii - to NEjsou "špatné" varianty .-)
Pěkný den ,-)
Autor
SUV?
Skoro - vždycky mě pobaví, jak se kdejaká hračka vybavená haldexem hrdě cpe do kategorie SUV, zatímco můj starý dobrý Forester je všemi "odborníky" řazen mezi "kombíky s pohonem na všechna 4 kola...".
Není pro mě důležité jak při řízení vypadám, ale jak jezdí auto, které řídím...
A nepotřebuji auto do terénu, ale na mizerné cesty, zejména v zimě... a zatím jsem nezažil "kalamitu" ve které bych bezpečně a včas nedojel kam potřebuji.
praktik
Re: SUV?
Za 34 let ježdění svými soukr. vozy buď se zadním a 20 let výlučně předním pohonem jsem nezažil situaci,že bych i na zimních silnicích potřeboval čtyřkolku. Možná proto, že to co jsem nacouval, někteří nenajezdí ani dopředu...Mimo silnice už nejezdím. S některými auty jsem jezdil běžně po polních cestách a v pohodě. Vč. přív. vozíku.... Subaru je co? Auto? Že by? Modré se zlatou hlínou a hvězdičkami?
ap17
Všichni se tu mýlíte
Cha! Škodovka s Yetim vůbec nezaspala, ona naopak předběhla dobu! Dávám tomu ještě tak pár let, ale již brzy bude nutnost po českých silnicích jezdit s podobným typem vozu. Od D1 po okresky, je to bída, jsou to tankodromy, poloteréňák je na ně ideální ;)
Kylie
Re: Všichni se tu mýlíte
To máte (bohužel .-( PRAVDU!
PS: Zatím to (trochu "příjemněji" než Yeti) řeší hydraulika Citroën C5 (a C6 ,-)
Pěkný den
LOL to jsou amatéři
LOL jak tomu krámu na fotce hrabou přední kola a zadní stojí
LOL jak tomu krámu na fotce hrabou přední kola a zadní stojí
Kylie
Tomu krámu na fotce hrabou přední kola a zadní stojí
Máte PRAVDU!
"Zlaté" Subaru ... ,-)
Pavlik
Jse individualista
Jsem idvidualista, ale zatim jsem nezjil u sebe ze bych mel touzit po autu do terenu. Kde se vubec da jezdit s takovym autem. UKazda lesni ci horska cesta zacina zakazem vjezdu. Ze bych s tim mel jezdit do prace, misto metrem a snil si o jizde pousti Movajo? Kdyz tam ale pojedu tak si tam na miste pujcim neco poradneho a nemusim platit za prevoz a zlobit se kvuli skrabancum.
Keťas
Re: Jse individualista
Nu, jak píší i v článku samotném, toto SUV je obzvláště vhodné pro drsné terény hlavního města Prahy a přilehlou aglomeraci, je z něj neskonale lepší pohled na krásy našeho stověžatého, hvězd se dotýkajícího města, tedy i na hvězdou oblohu nad námi za jízd nočních. Je to to pravé auto pro brodění rozběsněných vodních toků. Zcela jistě si ho pořídím ještě před další pražskou tisíciletou povodní.... Teď ovšem ještě čekám, až Tatra konečně přijde s tou slibovanou retroverzi T603 - ta má lepší ploutev než Yeti.
Thyronx
Napodobenina SUV
s krizkem po funuse. Od SUV se upousti v celem svete jen Skodovka s tim prichazi o 15 let pozdeji. S SUV prisel poprve Ford v roce 1994. Vydelal na nich obrovske prachy a ted se automobilky zameruji na CUV (Cross) a na mensi a mala auta .Yeti mi pripada jako SUV pro starsi deti jako Sidekicky a ruzne ty Suzuki...
Ono to vydrzi par let a pak je to (i motoricky) odrovnane. Tady v USA to kupuji jako sve prvni nove auto nekteri studenti (hlavne kluci).
Jestli je Yeti auto do terenu tak sezeru vlastni klobouk.
Abych doplnil nadpis clanku: Ridic Yeti vypada jak blbec ktery na lepsi auto nema.
Budiz pochvaleni Toyota RAV4, Honda Passport, 2010 Ford Escape, Jeep Commander, auta od Subaru, cdi lacine ale kvalitni Hyundai...