Středa 1. května 2024, Svátek práce
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

Každý vůz jiná ves

Citroen C5 a Honda Accord jsou novinkami střední třídy, které letos přišly na trh. Ve srovnávacím testu LN se potkala provedení sedan se vznětovými motory.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Vywern

16. 12. 2008 17:48
Takova recenze od stolu

Zdravim Kylie.

Me ta recenze prijde takova od "stolu". Prakticky jsme se nic moc noveho nedozvedeli, jen se opakuje, ze C5 je pohodlnejsi, nez sportovneji naladena Honda. Jak necekane. Zminka o svetlech ve vyplnich dveri, fungujicich na pohyb ruky je bezva, kde jsou dalsi vychytavky...? Autor se o nich vubec nezminuje. Kdyz je recenze na skodu, tak to je plne destniku a 2jiho otevirani dveri (to bych si troufl rici, ze se VW povedlo) atd :) :-)

Add brzdne drahy (mimo tema). Ted testovali motorka vs osobni auto nizsi stredni nebo to bylo dokonce polo...Zjistili, ze motorka nejenom blbe zataci, ale ze 100vky zabrzdi pomaleji jak ten obyc stroj na 4kolech a pokud je po desti... Ale myslim, ze ty famy, jak motorky skvele brzdi atd se jen tak nevyvrati.Rv

0 0
možnosti

Kylie

16. 12. 2008 18:19
Re: Takova recenze od stolu

Zdravím Vywern(a)! Ano shodneme se (stejný autor (myslím) psal tento týden i o passatu (ten článeček tu momentálně není) a z materiálu jsem měla podobný "pocit" Rv 

S těmi motorkami máte pravdu, oč lépe zrychlují, o to hůře brzdí (ono je to logické), přiznávám že motorek se trochu bojím, jsem sice "naučená/zvyklá" neustále kontrolovat zrcátka, ale právě rychlost jakou je schopna motorka se z horizontu dostat za mne, resp. vedle mne ... mne "rozčiluje", někteří jezdí opravdu VELMi NEbezpečně a "hlavu" si s tím určitě nedělají ani z desetiny jako já :-( 

PS: No to asi NEvyřešíme, některá fakta/NEfakta = NEpravdy "vlezly" lidem do  hlav a dostat je "ven" je úkol téměř NADlidský (testy, statistiky ... NEzájem - oni to vědí "lépe"  ... jen NEtuším ODKUD, někdo jen 8-o)

Pěkný den

0 0
možnosti

Kylie

16. 12. 2008 16:57
NEchápu ...

... jak to, že zde popisované dva (docela slušné = v zahraničí pěkně hodnocené, celkem dobře prodávané) moderní kvalitní nové modely s výbornými až vynikajícími naftovými motory (vpodstatě absolutní špička) a veškeré komentáře názory postřehy připomínky ... NULA!!

Jak je to možné? Já to prostě NEchápu ...  :-(

0 0
možnosti

Kylie

16. 12. 2008 10:42
V něčem věru NEsouhlasím!

1. Finty, kdy ve srovnání dvou věcí použiji dva "různé" obrázky znám (a FUNGUJE to!), tady jeden "plný" (který lze i zvětšit), druhý "oříznutý" (bez zadní části včetně zadního kola) - kdo se teď "ušklíbá" nechť mu "škleb" na ústech "zamrzne" - TAKHLE se to totiž dělá ;-)

2. Moc moc moc NEsouhlasím s "hodnocením" motoru 2.2 HDi v C5 - já si myslím pravý opak - totiž že právě TENTo motor je do C5 tím "pravým" (kdo chce výkon a automat  tomu spíše než dvoulitr - ten je s manuálem taková "bežná" možná "nejrozšířenější" motorizace - šestiválec 2.7 HDi - a popravdě ani ten není "příliš" silný a "nekorespondující" s vozem (jak to vidí pan Hanke). Vzhledem k velmi slušné trakci auto (hravě) zvládá oba nejsilnější motory (tedy všechny tři - i benzínový V6 3.0 - ten se ale do česka z nějakého záhadného důvodu NEdováží - naštěstí je "k mání" nějakých 200 km na jih sever západ i východ - ano i na slovensku ... JEN v česku nějaký úředník na citroen czech "rozhodl") naprosto BEZ problémů (vzadu aerodynamice pomáhá "efektní" dovnitř prohnuté sklo).  R^

Takže:  Pokud nebudete plynový pedál u motoru 2.2 HDi ovládat přes lyžařské boty - NEbudete mít problém (ostatně i i s těmi lyžáky by situaci "ohlídala" elektronika a protiprokluz - ale silnější než napovídají číslíčka motor opravdu je - to je tedy pravda (biturbo motory já moc ráda - ať od citroën, nebo bmw)

PS: Panu Hankemu bych doporučila přečíst si velký srovnávací test obou vozů v německém AutoZeitung, kde C5 porazila Accord ve VŠECH měřitelných parametrech včetně brzdné dráhy (a o HODNĚ!) - tak já dám spíše na ten německý test :-P

0 0
možnosti