Vernostni program = kravina i v dobe prosperity natoz v dobe ktera nuti lidi setrit.
Az na vyjimky kde rozhoduje KVALITA ci oblibenost znacky kterou nemaji jinde, ZAKAZNIKA ZAJIMA POUZE CENA! A na tom tezko zmeni jakysi "vernostni program".
V USA povazuji obchodni politiku vsech retezcu za hodne zkusenou ale "vernostni program" nema zadna z nich. V jednom retezci je tento tyden lacine to, v jinem zas neco jineho. Jsou vsak i takove ktere jsou prakticky ve vsem zbozi ponekud drazsi. Tam chodi zakaznici za kvalitou.
Je az neuveritelne jak bezvyraznou chut ma (skoro veskere) ovoce v jednom superlacinem obchode a jak vynikajici v malych obchodech treba Nino Salvagio nebo Randazo's. Ted uz zalezi jen na tom, jestli hledam nejnizsi cenu nebo nejlepsi kvalitu. Uzivi se OBA!
To je fakt . Lidi nakupují podle akčních letáků. Dá se to najít i na internetu: http://letaky.prodejce.cz
Šetřím v průměru 2,50 na litru.
...když budou dva krámy vedle sebe a jeden bude mít Perlu za 21,90 a druhý za 19,90 přece si nekoupím tu dražší jenom pro lépe vypadající zlodějský obchodnický xicht za pultem.
A zkoušel jsi se podívat do zrcadla,dobytku???
Ať si svoje slevové karty strčí do zadku. Jestli mohou vybrané skupině "zasloužilých" zákazníků nabízet zboží se slevou, pak mají asi pořád dost vysoké marže. Kdyby raději namísto hloupých kuponů prodávali kvalitní zboží za přijatelné ceny, to by bylo lepší. Benzín také raději tankuji u pumpy, která má nižší cenu, než tam, kde mají věrnostní program se stupidními odměnami, které stejně na nic nepotřebuji.