Žijeme v době zkracování: za stejnou cenu je v obchodě kratší rtěnka i toaletní papír

Premium

Toaletní papír. | foto: Profimedia.cz

  20:09
Český maloobchod v říjnu zaznamenal největší propad od dubna 2020. Tržby poklesly o 9,4 procenta. Výrobci se proto usilovně snaží přilákat zákazníky, aniž by museli výrazně zdražit. Část jich reaguje tím, že sníží množství nebo váhu výrobku. Zákazník tak dostane méně za stejnou cenu.

Celý článek je jen pro členy

Chcete číst prémiové texty bez omezení?

Předplatit

„Setkali jsme se s případem, kdy si spotřebitel stěžoval na změnu velikosti balení toaletního papíru, kde se nacházelo méně útržků,“ řekla pro Lidovky.cz ředitelka spotřebitelské organizace dTest Eduarda Hekšová. Podobným směrem se vydávají také někteří výrobci kosmetiky.

Dočtěte tento exkluzivní článek s předplatným iDNES Premium

Měsíční

99
Předplatit
Flexibilní, bez závazků
Automatické obnovování

Roční

989
Předplatit
Nejlepší poměr cena/výkon
Ušetříte 17%

Dvouleté

1 889
Předplatit
Nejvýhodnější
Ušetříte 20%

Připojte se ještě dnes a získejte:

  • Neomezený přístup k obsahu Lidovky.cz, iDNES.cz a Expres.cz
  • Více než 50 000 prémiových článků od renomovaných autorů
  • Přístup k našim novinám a časopisům online a zdarma ve čtečce
Více o iDNES Premium
Máte už předplatné? Přihlásit se

Vůně ranní rosy, květin a pohody. Ranní Louka od Manufaktury nás okouzlila
Vůně ranní rosy, květin a pohody. Ranní Louka od Manufaktury nás okouzlila

Lehká, svěží a plná přírody – taková je parfémová voda Ranní Louka od Manufaktury, kterou jsme v naší redakci měly možnost otestovat. Proč se hodí...

Nastavte si velikost písma, podle vašich preferencí.