Pátek 21. června 2024, svátek má Alois
  • Premium

    Získejte všechny články
    jen za 89 Kč/měsíc

  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
130 let

Lidovky.cz

Ekonomika

Mezi online supermarkety se tlačí dva silní nováčci. Tomato.cz a Everli si jdou tvrdě za svým

Online prodejci mají během pandemie doslova žně. | foto:  Dan Materna, MAFRA

Premium
PRAHA - Online prodejcům potravin, kteří mají během pandemie doslova žně, roste další konkurence. Na českém trhu se objevili dva silní hráči – tuzemský nováček Tomato.cz a italský e-shop Everli. Ti přicházejí s novými strategiemi, kterými chtějí odlákat zákazníky i kamenným prodejnám.

Celý článek jen pro členy

Chcete číst prémiové texty bez omezení?

Předplatit

Až desítky Čechů se nechaly v Srbsku naočkovat proti covidu. Mezi nimi měl být i majitel e-shopu Rohlik.cz

Donedávna z obrovské poptávky po nákupu až ke dveřím profitovali především tři místní velikáni – Košík.cz, Rohlík.cz a iTesco.cz. V nejvytíženějších týdnech měli potíž všem zákazníkům vyhovět, lidé naráželi na omezenou nabídku i zpožděné termíny doručení. Nápor zpočátku neunesly ani servery. Konkurence na sebe nenechala dlouho čekat.

Dočtěte tento exkluzivní článek s předplatným iDNES Premium

Měsíční

89
Předplatit
Můžete kdykoliv zrušit

Roční

890
Předplatit
Ušetříte 178 Kč oproti měsíčnímu předplatnému

Dvouleté

1 690
Předplatit
Ušetříte 446 Kč oproti měsíčnímu předplatnému

Připojte se ještě dnes a získejte:

  • Neomezený přístup k obsahu Lidovky.cz, iDNES.cz a Expres.cz
  • Více než 50 000 prémiových článků od renomovaných autorů
  • Přístup k našim novinám a časopisům online a zdarma ve čtečce
Více o iDNES Premium
Máte už předplatné? Přihlásit se

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!