Diskuze
Ministerstvo přemýšlí, jak ochránit lidi na kolech. Mají vzniknout cyklistické ulice
Děkujeme za pochopení.
J. Dvořák 188
Cikánský triatlon?
Taky zavedeme. Na plovárnu pěšky a zpátky na kole.
V. Getz
No hlavně zastavit to nesmyslné malování pruhu pro cyklisty vedle zaparkováných aut vlevo od nich místi vedel obrubníku. Tedy dát šanci lidem co problému rozumí,aby se k tomu vyjádřili a ne pokračovat ve zbytečném hraní si radnic na to ,jak cyklistům usnadňují život ...
To by se pak ale motoristi museli naučit řídit! A motorkáři dopravní zákony!!!
I. Veselý
Před časem tu byla myšlenka, že by cyklisté měli mít na přejezdu pro cyklisty přednost. Dopadlo by to hůř než u chodců na přechodech protože cyklisté se pohybují o dost rychleji.
Dnes další z výmyslů nadšených cyklistů - něco jako obytná zóna jenže pro kolaře.
Jak už napsali diskutující níže - cyklisté nedodržují platná ustanovení zákona a ostatním chtějí jejich pohyb znesnadňovat dalšími výhodami pro sebe.
Až nebudu potkávat cyklisty na chodnících; nepotáhnu se na okresce za skupinou cyklistů jedoucích vedle sebe notabene tam, kde souběžně vede jejich stezka; za snížené viditelnosti nezahlédnu neosvětleného cyklistu v tmavém oblečení na poslední chvíli a další (viz paragrafy 57 a 58 zákona o provozu na pozemních komunikacích) či nebudou jezdit pod "vlivem" tak pak možná si zaslouží něco navíc pro sebe. V současnosti jsem proti jakémukoliv ústupku této lobby.
Tak to je jen dobře, že nikdo nebude ustupovat vám a podobným hysterkám!!!
J. Brožek
Zajímalo by mě, kdo ochrání lidi na ulicích před těmi na kolech.
Miliardy se utrácí za cyklostezky a všechno platí z daní řidiči aut. A paraziti mají stále málo.
Co myslíte, kolikpak cyklistů vlastní řidičský průkaz a automobil, jen přes sezonu dají přednost kolu s vlastním pohonem... tipla bych si, že dost.
Co je zajímavé, že jakmile automobilový řidič přesedlá na kolo, je z něj jiný člověk. O necyklistech pomlčím... kdyby seděli, stejně by nepustili. :)
D. Stirský
Spíš by se mně zamlouvalo, kdyby se přemýšlelo, jak chránit chodce před cyklisty. V Praze jezdí běžně po chodnících, občas i v metru, venku je pak lze potkat na nejneuvěřitelnějších místech - samozřejmě, bez zvonku. Ten byl za mého mládí samozřejmostí u každého kola. Kola pak sloužilo nikoli k exhibici, ale jako obyčejný dopravní prostředek - zajel jsem na nákup, jel jsem k rybníku se vykoupat, do lesa na houby...
J. Lepka
Obává se, že ten nadpis je poněkud bombastický. Jednak to vymýšlí pár šílených aktivistů z Auto*Matu a připodělaní politici v bláhové naději, že jim to umožní další volební období placené flákárny. Ono se to skvěle plánuje cyklistický rozvoj v létě a v suchu, počkejte na podzimní plískanice a všichni se budou koukat velice nechápavě, že nějaká cyklistika vůbec existuje. Druhak: jak chcete přinutit ty, už dnes velice neukázněné kolaře dodržovat standardní předpisy v oblastech normálního provozu???
Vyrůstal jsem v mekce cyklistiky, v rovinatém polabí a tam bylo naprosto normální nedávání přednosti, jízda po libovolné straně silnice a velmi oblíbené ověšení řídítek nákupními taškami. Případné výtky odráželi obligátním: No a co, jedu pomalu a on mě vidí. A samozřejmě, v případě karambolu byl vinen vždy řidič, měl přece brzdy!
TOHLE JE NAPROSTO ŠÍLENÁ MYŠLENKA!!!
V. Getz
tak toot si dnes v tak hustém automobilovém provozu si cyklista těžko může dovolit.