Taky zavedeme. Na plovárnu pěšky a zpátky na kole.
No hlavně zastavit to nesmyslné malování pruhu pro cyklisty vedle zaparkováných aut vlevo od nich místi vedel obrubníku. Tedy dát šanci lidem co problému rozumí,aby se k tomu vyjádřili a ne pokračovat ve zbytečném hraní si radnic na to ,jak cyklistům usnadňují život ...
To by se pak ale motoristi museli naučit řídit! A motorkáři dopravní zákony!!!
Před časem tu byla myšlenka, že by cyklisté měli mít na přejezdu pro cyklisty přednost. Dopadlo by to hůř než u chodců na přechodech protože cyklisté se pohybují o dost rychleji.
Dnes další z výmyslů nadšených cyklistů - něco jako obytná zóna jenže pro kolaře.
Jak už napsali diskutující níže - cyklisté nedodržují platná ustanovení zákona a ostatním chtějí jejich pohyb znesnadňovat dalšími výhodami pro sebe.
Až nebudu potkávat cyklisty na chodnících; nepotáhnu se na okresce za skupinou cyklistů jedoucích vedle sebe notabene tam, kde souběžně vede jejich stezka; za snížené viditelnosti nezahlédnu neosvětleného cyklistu v tmavém oblečení na poslední chvíli a další (viz paragrafy 57 a 58 zákona o provozu na pozemních komunikacích) či nebudou jezdit pod "vlivem" tak pak možná si zaslouží něco navíc pro sebe. V současnosti jsem proti jakémukoliv ústupku této lobby.
Tak to je jen dobře, že nikdo nebude ustupovat vám a podobným hysterkám!!!
Zajímalo by mě, kdo ochrání lidi na ulicích před těmi na kolech.
Miliardy se utrácí za cyklostezky a všechno platí z daní řidiči aut. A paraziti mají stále málo.
Co myslíte, kolikpak cyklistů vlastní řidičský průkaz a automobil, jen přes sezonu dají přednost kolu s vlastním pohonem... tipla bych si, že dost.
Co je zajímavé, že jakmile automobilový řidič přesedlá na kolo, je z něj jiný člověk. O necyklistech pomlčím... kdyby seděli, stejně by nepustili. :)
Spíš by se mně zamlouvalo, kdyby se přemýšlelo, jak chránit chodce před cyklisty. V Praze jezdí běžně po chodnících, občas i v metru, venku je pak lze potkat na nejneuvěřitelnějších místech - samozřejmě, bez zvonku. Ten byl za mého mládí samozřejmostí u každého kola. Kola pak sloužilo nikoli k exhibici, ale jako obyčejný dopravní prostředek - zajel jsem na nákup, jel jsem k rybníku se vykoupat, do lesa na houby...
Obává se, že ten nadpis je poněkud bombastický. Jednak to vymýšlí pár šílených aktivistů z Auto*Matu a připodělaní politici v bláhové naději, že jim to umožní další volební období placené flákárny. Ono se to skvěle plánuje cyklistický rozvoj v létě a v suchu, počkejte na podzimní plískanice a všichni se budou koukat velice nechápavě, že nějaká cyklistika vůbec existuje. Druhak: jak chcete přinutit ty, už dnes velice neukázněné kolaře dodržovat standardní předpisy v oblastech normálního provozu???
Vyrůstal jsem v mekce cyklistiky, v rovinatém polabí a tam bylo naprosto normální nedávání přednosti, jízda po libovolné straně silnice a velmi oblíbené ověšení řídítek nákupními taškami. Případné výtky odráželi obligátním: No a co, jedu pomalu a on mě vidí. A samozřejmě, v případě karambolu byl vinen vždy řidič, měl přece brzdy!
TOHLE JE NAPROSTO ŠÍLENÁ MYŠLENKA!!!
tak toot si dnes v tak hustém automobilovém provozu si cyklista těžko může dovolit.