Diskuse
Dálnice v Německu bude nutné platit předem, registrace bude online
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Strassensteuer jsme platili už v osmdesátých letech, sice jen pro kamiony, ale platili. Navíc v Německu je prakticky jisté, že se to investuje do dálnic a ne do nějaké černé díry jak je zvykem v ceskem Kradastanu.
A co je na tpom spatneho? Je to drzost si stezovat, v CR se mytne plati , Cech nebo Nemec, vedle v Nemecku bude to same.Zda se, ze Cesi jsou vyzirkove, chteli by po Risi jezdit gratis. Ale Nemci v CR at plati.
J. Novák 567
Nějak nechápu, proč se tolik lidí rozčiluje. Mýtné se platí, pokud já vím, ve všech zemích Evropy. Jediné Německo bylo výjimkou. A teď, když se rozhodli i oni mýtné zavést, tak se najdou lidé, kteří se z toho mohou po.rat? Proč to? Je to jen jejich věc. A pokud se to okolním státům nelíbí, tak nic nebrání tamním řidičům, aby do Německa nejezdili. Totéž se samozřejmě týká i výše mýtného v Německu. Co je komu do toho, jak si toto nastaví? My bychom mohli totiž řvát třeba kvůli mýtnému v jiných státech, protože je pro nás diskriminační, neboť je vyšší, než u nás pro jejich občany. A napadlo to snad někoho? Já bych řekl, že i mýtné by mělo být konstruováno hlavně tak, aby vyhovovalo našincům, né přespolním. Osobně bych byl třeba proto, aby u nás i osobní vozidla platila od km, né paušálně, protože proč mám zaplatit stejnou částku jako ten, kdo po dálnici ročně najezdí třeba 10x více, než já? I to totiž považuji za diskriminační!
my máme také mýtné tak nevidím důvodu proč by jej nemohli zavést Němci . A pokud dají Němci svým řidičům následně nějakou slevu na daních ze svého rozpočtu je to jen jejich věc a kritizovat je za to, že tím své řidiče zvýhodňuji je čirá hloupost. Nakonec co brání jiným vládám tedy i té naší dát našim řidičům podobné daňové slevy za placení mýta na silnicích svých států . Takže vážení ať si každý zamete za svým prahem a nejprve myslí a pak kritizuje -je-li za co. a zde není.
G. Woltmann
no taková zpráva nepotěší, ale ceny mýtného se zdají být rozumné. Gustavo Woltmann
J. Nový
"Od mýtného pro osobní vozy si Dobrindt slibuje čistý roční příjem kolem 524 milionů eur (14,2 miliardy korun). Využití těchto financí bude vázané na výstavbu a údržbu silniční infrastruktury."
.
Na co ty peníze potřebují? Vždyť se nedávno Německo holedbalo, jak díky tomu, že mohou vyplácet sociální dávky migrantům se jim pěkně rozjela ekonomika.

Cvičení a sport v těhotenství: Jak zůstat fit a podpořit zdraví miminka
Těhotenství není důvodem k úplnému omezení pohybu, pravidelné a přiměřené cvičení může pomoci udržet fyzickou kondici, zmírnit některé nepříjemné...