loučí se s typickými východními krámy, které vypadaly staře už když sjely z linky a vyřazují je s 50 letým spožděním:DDDDDDDDDDDD
a co je na tom špatně? dveře neotvírají ,sedačky nedrží? kdyby jezdily 100 let pořád tam bude vidět chytrý konstruktér ..
mezi sedačkami stál člověk..dnes to projektují snad lidé co mají vystudovanou ekonomickou fakultu ..
Co takhle ŠM11, vyráběný v l. 1965 až 1981? Výrobce Karosa Vysoké Mýto, převodovka Praga vyráběna dokonce v Praze ve Vysočanech.
Jsou to ty se čtyřdílnými dveřmi uprostřed a vzadu, vepředu trojdílné. Pro připomenutí viz http://prahamhd.vhd.cz/Busfoto/SL11.htm. Nebo ve vyhledávači Karosa ŠM11,
Nemůžete chtít po presstotitovi, aby znal fakta. To je pod jejich rozlišovací schopnost. A tak je to u nás se vším. Jeden vedle druhého blábolí nesmysly a přitom není problém si informace dohledat na internetu. Pak se není co divit, jak tito pitomci blábolí o Ukrajině.