Diskuze
Nové metro má další problém. Sídliště plná aut i zacpanou silnici
Děkujeme za pochopení.
Hmmm
Jsem z Prahy 6 a tohle mě fakt míchá, ale na druhou stranu-kde jste všichni kritici byli, když se to stavělo? Sorry, ale tohle je novinařina na ho*no, TEĎ to dokážu zkritizovat taky. Ale kde jste byli, když se metro stavělo? Kde je článek "Už dva roky se staví metro, ale parkoviště budou chybět!"
M. Konečný 513
I středně vzdělaného šimpanze napadne, že pro spoustu středočechů dojíždějících do Prahy jim metro zvýhodní cestu do Prahy autem. A že by bylo potřeba vybudovat u stanic metra parkoviště. A další a další. Takže nahraďme naše politiky a úředníky středně vzdělanými šimpanzy a věci začnou fungovat.
Ten slavný IPR je autorem Pražských stavebních předpisů, kde o parkovištích P+R není ani slovo. A s připomínkami se vypořádali tak, že to nechali zastupitelům schválit. Pak ovšem někdo použil Brusel a ty předpisy pozastavili.
A k čemu je u metra parkoviště pro 600 aut, když jich denně do Prahy jezdí desetitisíce??? Tak to raději nic, že?
Tihle noví autoři z lidovek, to se nedá číst. Pane Pavec, to není jako ZASTÁVKA autobusu u vás na vsi. Metro nemá zastávky, ale STANICE
No, kolem ulice Technická poblíž Kulaťaku byla parkoviště pro několik set aut. Tato místa se částečně zastavěla a částečně tam jsou nesmyslně velká vybetonovaná prostranství pro chodce, ačkoliv si nelze představit, že by se mohly využít jinak, než jako shromaždiště při "Příští možné revoluci."
Podobně, i když v menším měřítku to vypadá i u stanice metra Hradčanská po částečné přestavbě na povrchu. Také tam není jediné parkovací místo!
Prostě, automobilista je nepřítelem i pro naši současnou věrchušku, ovlivněnou rudozelenou zhovadilostí Bruselu!
Nutno poděkovat " moudrým rozhodováním" zastupitelstva Prahy 6 (ODS) , které neustále blokovalo výstavbu železnice na ruzyňské letiště.
S parkovištěm se počítalo při revitalizace nádraží Veleslavín. Mělo být vybudováno při přestavbě železnice. I když je veleslavínské nádraží pro dnešní dobu naddimenzované SŽDC to financovat nebude. "Díky" Bémovi a Chalupovi ještě není ani projekt.
Přesně! Že prý by se měla dráha táhnout v podzemí, že vlaky po 20 minutách by blokovaly úrovňové přejezdy, že hluk...
Nakopal bych jim!
J. Lepka
Jo, jo, máme to v Praze odborníky ! Začalo to už v letech šedesátých, když celá Evropa, tedy ta civilizovanější část, řešila obchvaty měst a u nás soudruzi vyplodili Severojižní magistrálu. V době, kdy bylo naprosto evidentní, že demografická křivka bude sice stagnovat, ale poroste kvalita života, se projektovaly paneláky podobné králíkárnám, ale bez parkování. V řízené ekonomice nemělo osobní auto místo na slunci, to by si měli hlavně uvědomit všichni ti vzývači starých časů. Všechna, zdůrazňuji VŠECHNA, pražská sídliště slynou nedostatkem prostoru na parkování, na patrová parkoviště nikdy nebyly peníze / jak je vidět, nejsou dodnes/ a opět do dopravní situace kecají "odborníci", Zelení, cyklofašisti, okočárkované matky, ty samé, co budou za pět, šest let, až jim capart odroste zoufale spílat, že musí vozit děti do školy a po kroužcích , neřkuli po doktorech, MHD protože nikde nezaparkuje, v centru tuplem.
A kritiky, co mne budou chtít ukřižovat, chci upozornit : počkejte pár let.
Severojižní magistrála byla vyprojektována jako součást pražského základního dopravního systému, k němuž samozřejmě patřily radiály i oba okruhy - vnitřní i vnější. Magistálou se začalo, protože ta řešila nejen průjezd městem, ale i značnou část dopravy ve městě.
Není chybou projektantů ze 60. let, že ZáKoS se stal předmětem vtipů a byl na léta pozdržen - aby se vysmívači posléze poloušeli ho dostavět. samozřejmě v jiných podmínkách a řádově dráž.
Což dosud nedokázali...