Diskuze
Nový superb na vlastní oči
Děkujeme za pochopení.
pp
VW SuperB
Co si to pletete. Škodovka už neexistuje. To je jen obchodní tah VW.
Už je to pouze VW. Neboť podnik je toho, kdo ho vlastní.
JTC
Novy superb ?
To co dnes nabizi superb ma Citroen C5 a C6 uz nejakou dobu, proste pajcujou to jeden od druhyho jako japonci
bigbadaboom
Inovace ala VW
zmensit rozvor, prodlouzit karoserii. tomu rikam ZAJIMAVA INOVACE. Ale nevypada spatne...
Gott
Víme kdo je originál
a není Škoda ,ale BMW. Koncern VW je na tom opravdu špatně,když hledá inspiraci kolem sebe viz Superb-BMW.Seat je v propadu prodeje,teď chce PORSCHE zkoupil majoritní podíl,což je velice špatná zpráva pro zaměstnance, a vední,protože teď má jejich pracovní týden 26 hodin a další výhody!Karosářské výstřelky u Škody zatím procházejí,ale nejspolehlivější vůz z koncernu je Golf.Kdo to platí je vůl.
Martin
Zajímavé auto
Řeči jsou to zajímavé, otázkou je, jaká bude realita. Jisté je, že oproti Favoritu udělala Škodovka za posledních dvacet let ohromný skok kupředu. Z tohoto pohledu je Superb rozhodně zajímavý. A do našeho prostředí asi i dobře navržený. Třeba ten dvojitý kufr je typicky pro lidi, co mají Superba jako služební auto i pro soukromé účely. V bohatších zemích jsou luxusnější limuzíny spíše vždy pro reprezentaci, těžko v nich někdo vozí ledničku nebo něco takového. I ty motory PD jsou pak z tohoto pohledu pochopitelné, mají prostě tak o litr nižší spotřebu než srovnatelný common-rail a to se počítá, má-li s tím člověk jezdit i soukromě. Do našeho prostředí je to auto jak dělané, to se musí Škodovce uznat. Otázkou je, jaká bude realita se zpracováním a tou údajnou kvalitou.
IDOL
ZDÁ SE MI NA HLAVU ZVYŠOVÁNÍ PŘEVODOVÝCH STUPŇŮ ...........
.......... MANUÁLNÍCH PŘEVODOVEK ZDE NAPŘ. JIŽ 7
PS ..... DOČKÁME SE AUŤÁKŮ S ŠALTPÁKOU SE 20. TI PŘEVODOVÝMI STUPNI
Pavel
Re: ZDÁ SE MI NA HLAVU ZVYŠOVÁNÍ PŘEVODOVÝCH STUPŇŮ ...........
Zvysuji se stupne u automatickych, respektive u automatizovanych manualnich dvoujspojkovych prevodovek DSG. Neblaznete, manual a 7 stupnu, tam jich staci sest. Ucel je jednoduchy, drzet otacky motoru neustale v optimu a tim snizovat spotrebu.
Karel Růžička.
Škodovka, díky koncernu WV, dělá dobrá auta.
U každé nové série vždy o stupínek lepší a také dražší.Mimo jiné, mám Škodovku Octavii 1,9 TDI tuning II a Volvo V 70 D5 a na krátké trasy jezdí Škodovka průměrně za 5 l/100 km. Dlouhé trasy jezdí Volvo za šest.Protože je to automat se skvělým tempomatem,tak někdy i pod šest.Velmi důležité, pro snížení spotřeby,je vypnutí AC.
Mirek
Re: Škodovka, díky koncernu WV, dělá dobrá auta.
AC je zapnute, protoze je vedro. Kdyz ho vypnete, tak si otevrete okynka? Treba vam hluk nevadi, ale jak je to potom s tou spotrebou?
Vitorio
Je krásný
Jen doufám, že v těch světlometech budou konečně integrovány světla pro denní svícení podobně jako u Audi.