Pondělí 13. května 2024, svátek má Servác
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

Nový superb na vlastní oči

Při pohledu do zamračených světlometů nového superbu zjistíte, že vypadá lépe než na fotkách. A o mnoho přitažlivěji než jeho předchůdce. Navíc přináší i řadu zajímavých nápadů.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

pp

5. 2. 2008 11:17
VW SuperB

Co si to pletete. Škodovka už neexistuje. To je jen obchodní tah VW.

Už je to pouze VW. Neboť podnik je toho, kdo ho vlastní.

0 0
možnosti

JTC

5. 2. 2008 10:18
Novy superb ?

To co dnes nabizi superb ma Citroen C5 a C6 uz nejakou dobu, proste pajcujou to jeden od druhyho jako japonci

0 0
možnosti

bigbadaboom

5. 2. 2008 9:34
Inovace ala VW

zmensit rozvor, prodlouzit karoserii. tomu rikam ZAJIMAVA INOVACE. Ale nevypada spatne...

0 0
možnosti

Pavel

3. 2. 2008 11:27
JJ

0 0
možnosti

slon75

2. 2. 2008 21:38
Názor

Předek Bavorák, zadek Laguna. Přesto se mi líbí.

0 0
možnosti

Gott

2. 2. 2008 21:34
Víme kdo je originál

a není Škoda ,ale BMW. Koncern VW je na tom opravdu špatně,když hledá inspiraci kolem sebe viz Superb-BMW.Seat je v propadu prodeje,teď chce PORSCHE  zkoupil majoritní podíl,což je velice špatná zpráva pro zaměstnance, a vední,protože teď má jejich pracovní týden 26 hodin a další výhody!Karosářské výstřelky u Škody zatím procházejí,ale nejspolehlivější vůz z koncernu je Golf.Kdo to platí je vůl.R^

0 0
možnosti

Martin

2. 2. 2008 20:54
Zajímavé auto

Řeči jsou to zajímavé, otázkou je, jaká bude realita. Jisté je, že oproti Favoritu udělala Škodovka za posledních dvacet let ohromný skok kupředu. Z tohoto pohledu je Superb rozhodně zajímavý. A do našeho prostředí asi i dobře navržený. Třeba ten dvojitý kufr je typicky pro lidi, co mají Superba jako služební auto i pro soukromé účely. V bohatších zemích jsou luxusnější limuzíny spíše vždy pro reprezentaci, těžko v nich někdo vozí ledničku nebo něco takového. I ty motory PD jsou pak z tohoto pohledu pochopitelné, mají prostě tak o litr nižší spotřebu než srovnatelný common-rail a to se počítá, má-li s tím člověk jezdit i soukromě. Do našeho prostředí je to auto jak dělané, to se musí Škodovce uznat. Otázkou je, jaká bude realita se zpracováním a tou údajnou kvalitou.

0 0
možnosti

IDOL

2. 2. 2008 16:14
ZDÁ SE MI NA HLAVU ZVYŠOVÁNÍ PŘEVODOVÝCH STUPŇŮ ...........

.......... MANUÁLNÍCH PŘEVODOVEK!! ZDE NAPŘ. JIŽ 7!!

PS ..... DOČKÁME SE AUŤÁKŮ S ŠALTPÁKOU SE 20. TI PŘEVODOVÝMI STUPNI?;-D

0 0
možnosti

Pavel

3. 2. 2008 11:27
Re: ZDÁ SE MI NA HLAVU ZVYŠOVÁNÍ PŘEVODOVÝCH STUPŇŮ ...........

Zvysuji se stupne u automatickych, respektive u automatizovanych manualnich dvoujspojkovych prevodovek DSG. Neblaznete, manual a 7 stupnu, tam jich staci sest. Ucel je jednoduchy, drzet otacky motoru neustale v optimu a tim snizovat spotrebu.

0 0
možnosti

Karel Růžička.

2. 2. 2008 12:02
Škodovka, díky koncernu WV, dělá dobrá auta.

U každé nové série vždy o stupínek lepší a také dražší.Mimo jiné, mám Škodovku Octavii 1,9 TDI tuning II a Volvo V 70 D5 a na krátké trasy jezdí Škodovka průměrně za 5 l/100 km. Dlouhé trasy jezdí Volvo za šest.Protože je to automat se skvělým tempomatem,tak někdy i pod šest.Velmi důležité, pro snížení spotřeby,je  vypnutí AC.

0 0
možnosti

Mirek

5. 2. 2008 0:59
Re: Škodovka, díky koncernu WV, dělá dobrá auta.

AC je zapnute, protoze je vedro. Kdyz ho vypnete, tak si otevrete okynka? Treba vam hluk nevadi, ale jak je to potom s tou spotrebou?

0 0
možnosti

Vitorio

2. 2. 2008 8:22
Je krásný

Jen doufám, že v těch světlometech budou konečně integrovány světla pro denní svícení podobně jako u Audi.

0 0
možnosti