Diskuze
O prodej dálničních e-známek stojí Škodovka i Alza. Jde jim o marketing, marže se nedočkají
Děkujeme za pochopení.
A25l82e41š 75L58i32s40o44v54s77k36ý
Stáke nechápu, v čem je problém, aby se v novém systému prodávaly známky jednodenní, víkendové, půlroční, atd. Prostě zadáš od-do, systém ti vypočte cenu a zaplatíš.
J46a22r59o86s95l51a14v 32N92o37v43á38k
A jak byste si představoval ceny za takové známky? Dnes stojí roční 1500,- Kč, měsíční 440,- Kč a desetidenní 310,- Kč. Při pouhém dělení výchozích 1500,- Kč by měla měsíční stát 125,- Kč, přičemž realita je cca 3,5násobek, desetidenní pak 41,- Kč, realita je cca 8 násobek. Takže, čím je známka na kratší období, tím je dražší, že? Denní by byl kolikanásobek vydělené ceny z 1500,- Kč, což je cca 4,- Kč? Co takhle dvacetinásobek, tedy třeba 80,- Kč? Pololetní třeba za 900,- nebo 1000,- Kč? Víkendová třeba za 150,- Kč? Nebo jak byste si to představoval vy? Podotýkám, že na podobném principu, tedy čím kratší období, tím dražší, jsou postaveny dálniční poplatky v celé řadě dalších zemí Evropy, pokud nejsou na každém výjezdu mýtné brány, kde se vybírá mýtné fyzicky.