Diskuze
Oprava tratí přišla draho
Děkujeme za pochopení.
Jirka
Vsude se zjistilo pochybeni,
ale nikomu se nic nestalo a ani nestane. V tomhle state uz si dlouho urednici a soudy delaji s lidmi co chteji. Volani k odpovednosti se u nas nenosi. Proto budeme stale vice doplacet na korupcni statni spravu.
horda1973
už ekonom Eduard Kapr
odhadoval,že v ČR téměř polovina výdajů stát.rozpočtu je vynaložena neefektivně nebo přímo rozkradena.
David Horáček
Bravec
Kdo sejme KAPSCH?
Uz se brousi pravnici, KAPSCH potazmo MD (Kubinek, Nouza, Tesar a jini) Jednou - jednou to na Vas padne.
XXL
Firma současného ministra VIA-MONTpokud se neplatu dělá nejváíce zakázek
pro dráhy? To si toho pan současný ministr nemohl všimnout, že je něco v nepořádku?
Jirka1
Jak je důležité měnit vlády.
Tato a další zjištěná (např. výstavba dálnic ve srovnání s Rakouskem a SRN) svědčí o tom, jak je důležité měnit vlády,neboť úředníci státní správy si pak po 8 a více letech vládnutí ČSSD dělali co chtělí. To je další ukázka a předpokládm,že jich bude ještě víc.Důležité je,aby se tyto kauzy dotáhly do konce, a to by měla být starost novinářů a ne aby se zabývali mediálnějšími výstřelky typu Blesku (nečtu ho!)
strejda
Re: Jak je důležité měnit vlády.
Ministerstvo dopravy bylo v rukou KDU-ČSL, jmenovitě ministra Šimonovského. KDU-ČSL je stále vládní stranou. Není to tak jednoduché, jak píšete i když v obecné rovině máte pravdu. Hlavní opravdu je, aby se ty kauzy dotáhly do konce. Porovnám-li to s Mlynářem, který za pohybení bez finanční újmy dostal 5,5 roku natvrdo, tak asi budou muset Šimonovského zastřelit.
Vápno
Pravda je zřemě někde mezi:
Je velmi pravděpodobné, že Skanska a spol se pěkně "pakuji". Ale fakt je ten, že cena staveb (např. celého I.koridoru) se někdy schválně podhodnocuje, aby projekt vůbec prošel vládou a parlamentem.
Navzdory národní dopravní politice a dopravní politice EU totiž naše vlády odmítají uvolňovat tak potřebé prostředky na rozvoj naší značně zastaralé železniční infrastruktury. Posuďte sami - na celý I.koridor (Děčín-Břeclav) padlo 35 mld. Kč a museli říct, že to bude stát 22 mld..... V porovnání s tím co se "sype" do silnic je to naprosro směšné.
aljav
Re: Pravda je zřemě někde mezi:
když nabídne nějaká firma výstavbu něčeho za 10 milionů, ale postaví to za 120 mil, tak by to měla platit z vlastní kapsy.
xom
Že nikdo nezkoumá stavbu,opravy dálnic a silnic
Do nich se sype mnohem více prachů. Ale to není v zájmu betonové lobby ,že.
Bidlo
Re: Že nikdo nezkoumá stavbu,opravy dálnic a silnic
Ředitel ŘSD byl odvolán, je to asi dva týdny. Třeba se začíná blejskat na lepší časy i zde.
jim
to bude ale porad, dokud to bude vsech
jedina cesta z toho je privatizace, pak je to vec vlastniku, jestli se nechaji okradat...vule asi nebude, to by museli zavrit vedeni vsech statnich/polostatnich firem....
Yaqub
Ukázka naší ekonomiky...
Tradááá, a je tu jeden zmnoha korupčních průšvihů. Byly, jsou a ještě pěkně dlouho budou - jak na běžícím páse. Překvapivě ale z téhle zcela negativní zprávy (a mnoha podobných) vyplývá jedna pozitivní věc. A to, že naše ekonomika je ve skutečnosti neuvěřitelně výkoná. Při množství takových kauz můžeme být rádi, že máme tak malý schodek jako dnes. Jenom se obávám, že až se všichni ti, co pracují na vyrovnání těchto zlodějin, odejdou jinam (lidově řečeno, "že se na to vyprdnou"), naše ekonomika se zhroutí (už nebude z čeho krást).
fojt
Tak už vím
kde se braly peníze, za které si různí ministerští úředníci a management spřátelených firem stavěli krásné vily za bratru 20 milionů korun. Bylo by asi velmi jednoduché to zmapovat, ale asi nebude tzv. politická vůle. Oni si to poctivě nakradli tak teď to je jejich