Diskuze
Poměr učitelky a žáka v reklamě na Kofolu je neetický
Děkujeme za pochopení.
J. Farmačka
Naše reklama je ubohá a suterénní záležitost
Zejména slaboduché je zapojování dětí. Kopíruje přesně sešup většiny médií do oblasti bulváru. A neexistuje nikdo, kdo by tento cirkus reguloval. Prostě anarchie infikovala úplně všechny oblasti života. V panujícím bezvládí žádný problém.
V. Vávra
anonym
Několik lidí si stěžovalo. Jsou to anonymové? Členové slovutné Rady, nemohou být všicni bigotní nebo hlupáci, to ne, ale úplatní ano.
P. Junek
Kde je problém?
Jestli on to není problém v tom, že:
1) humbuk kolem, je mnohem efektivnější než reklama sama
2) nebo jestli zhotovitel není registrovaný člen Asociace rekl. agentur - to by se totiž členům a RPR nemuselo zajídat.
3) nebo někoho z komise zaplatila např. Coca Cola, které klesají zisky? - víme o této partě něco? Arbitrážní komise RP:(seznam členů platný k leden 2011);Mgr. Radek Pokorný (právní specialista) - prezident RPR; Mgr. Pavel Brabec (reklamní agentury); MUDr. Slavoj Brichcín (sexuolog); PhDr. Ivan Douda (psycholog); JUDr. František Grivalský (tisková média); Eda Kauba (reklamní agentury); Mgr. Martina Novotná (zadavatelé); Mgr. Lukáš Kubín (zadavatelé); Mgr. Štěpán Peichl (elektronická média); JUDr. Vladan Rámiš (ochrana spotřebitelů); JUDr. Jiří Sláma (reklamní agentury); JUDr. Karel Strašák (zadavatelé reklamy); Ing. Štěpán Wolde (elektronická média);
R. Langer
Ano, pro bigotní
staré panny je rozhodně neetický. Tak se hlaste.
M. Kuliš
Pěkná a vtipná reklama.
Náhodou jedna z těch lepších reklam.Jestli něco budeme zakazovat,to ještě neznamená,že se to nemůže stát.Jestli je oběma víc než 15let a to evidentně je,tak kde je problém.
D. Morávek
Zajímavé
A když je v reklamě ukazováno, že nějaká tekutá hmota zabrání vytahání trika při praní, to jim nevadí? I když je to evidentně lež?