Zejména slaboduché je zapojování dětí. Kopíruje přesně sešup většiny médií do oblasti bulváru. A neexistuje nikdo, kdo by tento cirkus reguloval. Prostě anarchie infikovala úplně všechny oblasti života. V panujícím bezvládí žádný problém.
Několik lidí si stěžovalo. Jsou to anonymové? Členové slovutné Rady, nemohou být všicni bigotní nebo hlupáci, to ne, ale úplatní ano.
Jestli on to není problém v tom, že:
1) humbuk kolem, je mnohem efektivnější než reklama sama
2) nebo jestli zhotovitel není registrovaný člen Asociace rekl. agentur - to by se totiž členům a RPR nemuselo zajídat.
3) nebo někoho z komise zaplatila např. Coca Cola, které klesají zisky? - víme o této partě něco? Arbitrážní komise RP:(seznam členů platný k leden 2011);Mgr. Radek Pokorný (právní specialista) - prezident RPR; Mgr. Pavel Brabec (reklamní agentury); MUDr. Slavoj Brichcín (sexuolog); PhDr. Ivan Douda (psycholog); JUDr. František Grivalský (tisková média); Eda Kauba (reklamní agentury); Mgr. Martina Novotná (zadavatelé); Mgr. Lukáš Kubín (zadavatelé); Mgr. Štěpán Peichl (elektronická média); JUDr. Vladan Rámiš (ochrana spotřebitelů); JUDr. Jiří Sláma (reklamní agentury); JUDr. Karel Strašák (zadavatelé reklamy); Ing. Štěpán Wolde (elektronická média);
staré panny je rozhodně neetický. Tak se hlaste.
Náhodou jedna z těch lepších reklam.Jestli něco budeme zakazovat,to ještě neznamená,že se to nemůže stát.Jestli je oběma víc než 15let a to evidentně je,tak kde je problém.
A když je v reklamě ukazováno, že nějaká tekutá hmota zabrání vytahání trika při praní, to jim nevadí? I když je to evidentně lež?