Diskuze
Praha se chystá na prodloužení tramvajových tratí, koleje povedou blíž k letišti
Děkujeme za pochopení.
V. Kotas
Tramvajové tratě měly už dávno vést do Zdib, Jesenice, Běchovic, Uhříněvsi/Říčan.
Problém je, že je před volbami a pokud nevyhrají ti současní, tedy ANO a ČSSD, tak nové vedení celou koncepci prohlásí za nesmyslnou, půl volebního období věnuje její likvidaci a pomlouvání, pak bude vymýšlet něco nového - a pak jsou volby...
V. Student
"...pojede až na Dědinu, cestující se tak dostanou blíže k letišti"?! To novinářské řemeslo, to je tedy něco! Z hovadin dělají problém, a že se pořádné spojení na letiště konat zase nebude, to se tady vychválí ve shora uvedeném tónu?!
Všechna tato slibovaná prodloužení pražských tramvajových tratí jsou potřebná a vítaná, jenže měla být uskutečněná spolu s některými dalšími už dávno.
Nějak nechápu, proč se tramvajové dopravy využívá v okrajových čtvrtích tak málo. Přitom se jedná o efektivní, ale výrazně levnější řešení. Mám dojem, že v tom budou dotace z EU, jinak nechápu, proč metro A končí před Motolskou nemocnicí a proč se nyní řeší spojení s letištěm nákladnou vlakovou variantou, a ještě někdy až za 10 až 15 let. Měl by nám to pan Pavel Bém, případně pan Svoboda vysvětlit. Za ODS se totiž řešila koncepce dopravy.
Proč by měla být vlaková doprava na letiště nákladnější?
Tunel se razit nemusí, zastávky jsou v úrovni terénu - a celá trať má být vedena po tělese Buštěhradské dráhy a železniční dopravě slouží už od dob koňky.
J. Novák 801
Slibem neurazíš a před magistrátními volbami každý hlas dobrý...
J. Brožek
Tak hlavně to přiblížení tramvajové trati letišti je úžasný přínos, vždyť zbytek můžou už všichni dojít pěšky, ne :-)??
Také moc nechápu, proč tramvaj nenatáhnou až k letišti. Ale vinil bych z toho spíše ty, kteří stáli v čele města mnoho let. Druhá věc je, že Pražani se o tyto věci moc nezajímají a potom, když kolabuje doprava, si myslí, že to za ně vyřeší Pán Bůh nebo pan Pospíšil. On totiž ví, jak se dělá v Amsterdamu.