Diskuze
Reklama využila papeže s Obamou, Radě pro reklamu se to nelíbí
Děkujeme za pochopení.
copy
Nelibi? A neboji sa firma sudu?
Tu nejde o to, ci libi alebo nelibi.
Nechapem co to musi byt za amaterska reklamna agentura, ktora vypusti do sveta taketo nieco.
Co tak sudne pojednavanie za neopravnene pouzitie fotiek Obamu a papeza? myslim ze Nestle/Nestea si nenecha ujst taku prilezitost, aby znicili konkurenta hned na zaciatku.
A naviac: ta reklama je klamava. "pravy japonsky caj" - lenze vyrabany v Thajsku, thajskou firmou a z thajskych surovin. "prava belgicka cokolada" potom moze byt aj z Varsavy, nie?
Ach jo (bls1)
Rada pro reklamu
Tomu nerozumím, myslel jsem, že zákony jsou takové, že dotyčnou firmu mohou 'stáhnout z kůže' právní zástupci obou zobrazených. Radě by to mělo být jedno.
Wanda
Bez sexu by nebyly reálné
A co třeba zkažené zuby, pach z huby, zpocené nohy a smradlavé prdy? To není reálné? A proč tedy o tom nepíše?
Lotras
Na té lavičce to je blbé
já bych si vedle čmouda a hajoše nesedl
joe
Je to zcela obráceně.
Tvůrce reklamního návrhu zamontuje do svého díla papeže nebo Obamu a doufá, že si někdo bude stěžovat, ergo o jeho díle se bude mluvit, takže nezapadne. Tentokrát si stěžovala rada. Ovšem umístit na reklamu např. proroka s bombou v turbanu se tento tvůrce neodváží. Ale ohlas by měl jistě větší.
Jiří
čaj?
Myslím, že už to, že se limonádě (často dost chemické) s přídavkem extraktu čaje říká "čaj", je odsouzeníhodné. Pro milovníky čaje je to jako pro milovníky piva označovat americký Bud za pivo.