Tu nejde o to, ci libi alebo nelibi.
Nechapem co to musi byt za amaterska reklamna agentura, ktora vypusti do sveta taketo nieco.
Co tak sudne pojednavanie za neopravnene pouzitie fotiek Obamu a papeza? myslim ze Nestle/Nestea si nenecha ujst taku prilezitost, aby znicili konkurenta hned na zaciatku.
A naviac: ta reklama je klamava. "pravy japonsky caj" - lenze vyrabany v Thajsku, thajskou firmou a z thajskych surovin. "prava belgicka cokolada" potom moze byt aj z Varsavy, nie?
Tomu nerozumím, myslel jsem, že zákony jsou takové, že dotyčnou firmu mohou 'stáhnout z kůže' právní zástupci obou zobrazených. Radě by to mělo být jedno.
A co třeba zkažené zuby, pach z huby, zpocené nohy a smradlavé prdy? To není reálné? A proč tedy o tom nepíše?
já bych si vedle čmouda a hajoše nesedl
Tvůrce reklamního návrhu zamontuje do svého díla papeže nebo Obamu a doufá, že si někdo bude stěžovat, ergo o jeho díle se bude mluvit, takže nezapadne. Tentokrát si stěžovala rada. Ovšem umístit na reklamu např. proroka s bombou v turbanu se tento tvůrce neodváží. Ale ohlas by měl jistě větší.
Myslím, že už to, že se limonádě (často dost chemické) s přídavkem extraktu čaje říká "čaj", je odsouzeníhodné. Pro milovníky čaje je to jako pro milovníky piva označovat americký Bud za pivo.