Diskuze
Reklamy s tlustým bankéřem neměly být konfrontační, tvrdí šéf Air Bank
Děkujeme za pochopení.
M. Pokorný
„A co se týká vysílané reklamy: u Rady pro reklamu si v loňském roce jeden klient stěžoval, že jde o klamavou reklamu.“
Jak Air banka obhajuje zrušení tzv.TOP3 garance slibované „napořád“? Jde o perly reklamštiny, jakoby to říkal někdo ze zlé .ční banky, od které se chtějí odlišit:
* Zde je namístě uvést, že slovo „napořád“ nelze vnímat formalisticky a absolutně ...
* Naše „napořád“ bylo v předmětné reklamě použito ve smyslu „na neurčito“, bez časového limitu.
http://airbankmuzetejimitradi.blogspot.cz/2017/05/5-rada-pro-reklamu-vysledky.html
J. Nový
"ir Bank ukončila koncem roku spolupráci s agenturou Ogilvy, která pro vás dělala populární kampaň s tlustým bankéřem, která vás dostala do podvědomí lidí.
.
Škoda, tyto reklamy patřili k mým, několika málo, oblíbeným.